اختلال عملکرد جنسی یعنی هر مشکلی که مانع از رضایت فرد یا زوج از فعالیت جنسی می شود، حدود ۴۳ درصد از زنان و ۳۱ درصد از مردان درجاتی از اختلال عملکرد جنسی را دچار هستند.

اختلال عملکرد جنسی چیست؟ + نحوه درمان آن

یکی ازمهم ترین عوامل خوشبختی در زندگی زناشویی روابط جنسی است.
زیرا رضایت بخش نبودن آن سبب ایجاد احساس محرومیت، ناکامی و عدم ایمنی در همسران میشود .همه ما ممکنه در طول زندگیمون کاهش میل جنسی رو تجربه کنیم، یادمون باشه این مشکل خیلی طبیعیه.نکته مهم اینه که دنبال علتش بگردی و با استفاده از مکمل های افزایش میل جنسی یا مکمل های تقویت قوای جنسی شامل ترکیباتی هستند که برای درمان نعوظ، زود انزالی یا هرگونه بی میلی جنسی تجویز می شود.

اختلال عملکرد جنسی چیست؟

اختلال عملکرد جنسی یعنی هر مشکلی که مانع از رضایت فرد یا زوج از فعالیت جنسی می شود. حدود ۴۳ درصد از زنان و ۳۱ درصد از مردان درجاتی از اختلال عملکرد جنسی را دچار هستند.اختلال عملکرد جنسی مشکلی است که می تواند در هر مرحله از چرخه جنسی رخ دهد و از احساس رضایت در فعالیت جنسی جلوگیری می کند.

اختلال عملکرد جنسی به طور کلی به چهار دسته طبقه بندی می شود:

اختلالات میلیفقدان میل جنسی یا علاقه به رابطه جنسی, این اختلالات میل جنسی و علاقه به رابطه جنسی را تحت تأثیر قرار می دهد که به نام اختلالات میل جنسی یا کم میلی جنسی نیز شناخته می شود. سطوح پایین استروژن و تستوسترون می تواند باعث کاهش میل جنسی می شود، همچنین تغییرات هورمونی، شرایط سلامتی بدن (مانند دیابت و بیماری قلبی)، خستگی، ترس، افسردگی و اضطراب و سایر موارد می تواند باعث کاهش میل جنسی شود.

اختلالات برانگیختگیناتوانی در برانگیختگی فیزیکی یا هیجان زدگی در طول فعالیت جنسی , این اختلالات برانگیختگی جسمی , فعالیت جنسی را دشوار یا غیرممکن می کند و می تواند هم در مردان و هم در زنان رخ دهد. شایع ترین نوع در مردان اختلال نعوظ است. هنگامی که فردی دارای اختلال برانگیختگی است، ممکن است به فعالیت جنسی علاقه مند باشد، اما نتواند از آن رضایت جسمی بگیرد.

اختلالات ارگاسمتأخیر یا عدم ارگاسم در اوج رابطه، یک مشکل رایج در زنان است، اما می تواند در مردان نیز رخ دهد. درد در حین فعالیت جنسی، استرس، خستگی، تغییرات هورمونی و کاهش میل جنسی می تواند منجر به تاخیر یا عدم ارگاسم شود.

اختلالات درددرد بیش از حد در هنگام مقاربت, این مشکل می تواند هم مردان و هم زنان را تحت تأثیر قرار دهد. در زنان، درد ممکن است به دلیل خشکی واژن، واژینیسموس (بیماری که بر عضلات واژن تاثیر می گذارد)، عفونت های دستگاه ادراری (UTIs)، تغییرات هورمونی در دوران یائسگی و سایر شرایط ایجاد شود. در مردان، درد ممکن است ناشی از بیماری پیرونی (آسیب فیزیکی به آلت تناسلی)، عفونت‌هایی مانند عفونت ادراری، پروستاتیت و عفونت‌های مخمری، تبخال تناسلی و بیماری‌های پوستی باشد.

اگر علائم یا علائمی از هر نوع اختلال عملکرد جنسی دارید،هرچه سریعتر به پزشک خود اطلاع دهید.

اختلالات جنسی چگونه درمان می شود؟

اکثر انواع اختلالات جنسی را می توان با درمان مشکلات جسمی درمان کرد.علت بعضی از این موارد مسائل ذهنی و روانی هستن اما بخش خوبی از قضیه هم به سیستم متابولیسم قلب و عروق، یا اختلالات هورمونی برمی‌گرده.

ویتامین‌های خانواده ب، روی، منیزیم، جینسینگ کره‌ای، جینسینگ سیبریایی، خارخاسک و گیاه کلاه اسقف موادی هستن که می‌تونن به حل این مشکلات کمک کنن اما یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای درمان اختلالات جنسی استفاده از کپسول ایکس اید (x-Ade) است.

اختلال عملکرد جنسی چیست؟ + نحوه درمان آن

قرص ایکس اید (x-Ade) چیست؟

ایکس اید (x-Ade) داروی قدرتمندیه که برای حل مشکلات جنسی خانم‌ها و آقایان فرموله شده و کارکردهای مثبت جسمی و جنسی زیادی داره.
قرص ایکس اید ساخت کشور استرالیا و یک مکمل مفید برای رفع اختلالات جنسی در آقایان و خانم‌هاست. حاوی ترکیب خاص برخی ویتامین‌های گروه ب مانند B۲، B۳ و B۶، گیاهان دارویی و مواد معدنی است که وجود این ویتامین‌ها به تولید و ترشح هورمون‌ها و چرخه‌ی متابولیسمی بدن کمک می‌کند. استفاده از این قرص‌ها موجب افزایش گردش خون و خون‌رسانی به ناحیه‌ی تناسلی و افزایش هیجان، توان و انرژی در فرد می‌شود که همین امر اثر زیادی در افزایش میل و لذت جنسی خواهد داشت.

از دیگر ترکیبات ایکس اید (x-Ade) میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ویتامین‌های B۲، B۳ و B۶

ویتامین E و روی

منیزیم

جیسینگ کره‌ای

تریبولوس

کدام ویژگی های ایکس اید مارو ترغیب به خرید این قرص میکنه؟

افزایش گردش خون و خون‌رسانی به اندام‌های تناسلی

تحریک هورمون‌ها برای تولید اسپرم بیشتر

افزایش میل و توانایی جنسی

رفع مشکل و اختلالات جنسی

افزایش انرژی جسمی

افزایش قدرت باروری

مقابله با استرس


قرص ایکس اید به تمام افرادی که به علت مشکلات تغذیه‌ای، استرس و خستگی مفرط دچار بی‌میلی جنسی شده‌اند کمک می‌کند که نیروی جوانی و شادابی خود را دوباره به دست بیاورند. قرص ایکس اید با دارا بودن ترکیبات آنتی‌اکسیدان، سیستم ایمنی افراد را تقویت کرده و از ابتلا به بیماری‌های مختلف پیشگیری می‌کند.

قبل از هر چیزی به این مطلب دقت کنید که افرادی که مبتلا به بیماری های قلبی و فشارخون و گوارشی و چشمی هستند قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند. 

خرید قرص ایکس اید از داروخانه‌های آنلاین، این امکان را فراهم می‌آورد که فرد به‌عنوان کاربر بدون نیاز به مراجعه حضوری به داروخانه بتواند از طریق داروخانه آنلاین در مورد بهترین مکمل جنسی مشاوره بگیرد و مکمل افزایش میل جنسی موردنظر را انتخاب کند. در این زمینه اگر فرد، قرص‌های محرک مخصوص آقایان و بانوان را که در داروخانه آنلاین توزیع می‌شوند تهیه کند، مسلماً دچار عوارض جانبی نخواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید