بانک سامان به عنوان پیشگام بانکداری خصوصی و الکترونیک همیشه در تلاش بوده تا متنوع‌ترین سبد خدمات را به مشتریان خرد و کلان خود ارائه دهد و همواره در این سال‌ها به دنبال گسترده تر کردن سبد خدمات خود بوده است.

بانک سامان؛ همراه قدرتمند صنایع غذایی ایران

سلام نو – سرویس اقتصادی: فست فود، رستوران یا شیرینی فروشی فرقی نداره، هر گوشه شهر را که نگاه کنید رد پایی از غذا و خوراکی به چشم شما می‌خورد. هر وقت کسی بخواهد کاری شروع کند هم یکی از پیشنهادهای هر دوست و آشنایی به او این است: رستوران بزن، سوپر مارک باز کن یا بالاخره کاری کن که با غذای مردم در اتباط باشد.

نگاهی به آمار چند سال اخیر نیز نشان می‌دهد این توصیه چندان هم بی‌ربط نیست. گروه محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها در چند سال گذشته بارها توانسته بالاترین سهم از جوازهای تاسیس و پروانه بهره‌برداری را به دست بیاورد، مسئله‌ای که نشان از جذابیت این بازار برای سرمایه‌گذاران دارد.

اشتغال‌زایی این صنعت در کنار اهمیت مسئله «امنیت غذایی» باعث شده است تا پروژه‌های مرتبط با صنایع غذایی از منظر سیاستگذاران کلان دولت نیز اهمیتی مضاعف داشته باشد و تجمیع این موارد باعث شده تا حوزه صنایع غذایی گردش مالی بالایی داشته باشد و خدمات مالی متنوعی را نیز طلب کند، در همین راستا بانک‌ها بسته‌های مختلفی را برای صنایع غذایی آماده کرده‌اند؛ از جمله بانک سامان.

بانک سامان به عنوان پیشگام بانکداری خصوصی و الکترونیک همیشه در تلاش بوده تا متنوع‌ترین سبد خدمات را به مشتریان خرد و کلان خود ارائه دهد و همواره در این سال‌ها به دنبال گسترده تر کردن سبد خدمات خود بوده است.

یکی از بخش‌هایی بانک سامان در سال‌های گذشته در تلاش بوده تا خدمات هر چه بیشتر و بهتری را در آن به مشتریانش ارائه دهد صنایع غذایی است. بانک سامان در این سال‌ها با خدمت‌رسانی سریع‌تر، خلاقانه‌تر و مسئولانه‌تر نسبت به رقبا توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند.

همکاری با فعالان بزرگ صنایع غذایی را می‌توان نشان کیفیت خدمات سامان دانست، همکاری مهمی که تجربه گرانبهایی را برای ارائه خدمات بانکی و مالی در اختیار بانک سامان قرار داده است.

بانک سامان این روزها مشتریان متنوعی در صنایع غذایی؛ از جمله در بخش لبنیات، شیرینی و شکلات تا محصولات دامی و نوشیدنی دارد و در تلاش است با افزایش روز افزون کیفیت خدمات خود ضمن جذب مشتریان جدید رضایت مشتریان فعلی خود را نیز حفظ کرده و افزایش دهد.

بانک سامان؛ همراه قدرتمند صنایع غذایی ایران

نگاهی به خدمات بانک سامان در حوزه صنایع غذایی

تأمین مالی

• پرداخت تسهیلات ریالی به‌منظور تأمین سرمایه در گردش برای خریدهای داخلی و خارجی در قالب انواع عقود اسلامی
• تأمین مالی پروژه‌ها در قالب تسهیلات بلندمدت از محل منابع بانک یا بازار سرمایه از طریق انتشار اوراق
• ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه تأمین مالی و پرداخت‌های بین‌المللی از طریق اختصاص بانکدار به شرکت به‌نحوی‌که بانکدار تمامی امور شما را در حوزه‌های مختلف هماهنگ و پیگیری خواهد کرد.


خدمات اعتباری

• صدور انواع ضمانت‌نامه
• گشایش انواع اعتبار اسنادی ریالی و ارزی

خدمات ارزی

• ارائه خدمات پرداخت‌های بین‌المللی با بهره‌گیری از روابط کارگزاری بانکی و صرافی سامان

خدمات پایه بانکی

• افتتاح انواع حساب بانکی
• ارائه خدمات کارکنانی (تسهیلات گروهی، اعتبار در حساب، بیمه درمان تکمیلی) و صدور انواع کارت‌های بانکی (کارت بدهی، کارت اعتباری، بن‌کارت، کارت هدیه)
• ارائه خدمات الکترونیک از طریق اینترنت‌بانک ویژه شرکت‌ها

سایر

• آموزش و تشریح فرایند عملیات اجرایی بانک به کارکنان واحد مالی و بازرگانی شرکت‌ها به‌منظور ارائه سرویس بهتر و با سرعت بالا
• ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه بازار سرمایه
• خدمات CIP و ترانسفر فرودگاهی و ارائه سرویس در بانکداری اختصاصی به صاحبان و مدیران شرکت‌ها
• صدور انواع بیمه‌نامه از طریق بیمه سامان
• ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای به کارکنان و کارمندان شرکت‌های در بخش‌های بازرگانی و مالی

بانک سامان؛ همراه قدرتمند صنایع غذایی ایران

بانک سامان؛ همراه صنایع غذایی ایران

واقعیت این است که بازار ارزی در ایران دچار نوسانات شدید است و همین مسئله چالش‌های بسیاری را پیش روی صنایع غذایی ایران به خصوص در حوزه واردات قرار داده است، اما بانک سامان با ارائه خدمات مشاوره‌ای و تأمین مالی دنبال حل چالش‌های این حوزه برای صنایع غذایی ایران است.

جالب است بدانید که درحال حاضر بیش از ۵۰ درصد پرتفوی اعتباری بانک سامان به تامین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و تولیدی اختصاص یافته و مجموع خدمات بانک برای صنایع غذایی صرفا یک اقدام ساده نیست بلکه بخشی مهمی از یک استراتژی کلان است.

نگاهی به خدمات متنوع بانک سامان به صنایع غذایی ایران در واردات، صادرات و مبادلات مالی در حوزه‌های مختلف نشان می‌دهد که این بانک عزمی راسخ و تعهدی تزلزل ناپذیر در خدمت رسانی با کیفیت به صنایع غذایی ایران دارد.

بانک سامان این خدمت رسانی را نه یک خدمت رسانی ساده بلکه نوعی شراکت می‌داند و تلاش دارد با تسهیل تبادلات بانکی، تامین نقدینگی و خدمات متنوع دیگر به معنای واقعی کلمه در برای توسعه و پیشرفت صنایع غذایی ایران در کنار آن‌ها باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید