بهمن هاشمی دوبلور و مجری تلویزیون با حضور در یک برنامه با پخش آهنگ محسن چاووشی بر روی میز برنامه رقصید این فیلم در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

رقصیدن یهویی بهمن هاشمی وسط برنامه روی میز! + فیلم

به گزارش سلام نو، بهمن هاشمی متولد ۲ مرداد ۱۳۴۱ در تهران، مجری و دوبلور است.

دیپلمه و دانش آموخته کانون تحصیل قرآن و تجوید می باشد که علاوه بر اجرا، در عرصه بازیگری حضور داشته و از اساتید حرفه دوبلوری می باشد و یک شرک تبلیغاتی هم دارد.

اکبر حسین میرزاهاشمی با نام هنری «بهمن هاشمی» در تهران به دنیا آمده است، می گوید از همان ابتداء به گفته مادر مهربانم کودکی خو را همانند تمام کودکان سپری کردم.

در یک خانواده متدین و از نظر مادی متوسط رشد کردن و سال ۱۳۴۸ در سن هفت سالگی در دبستان تنکابنی زیر بازارچه صابون پز خانه ثبت نام شدم.

سال ۱۳۷۰ و مقارن با ۳۰ سالگی که من با افرادی همچون علی حاج محمد، شاهین و شاهرخ بیانی؛ که افراد شاغل در ورزش و باشگاه فوتبال استقلال بودند آشنا و دوست شدم.

جمشید داهول، عکاس روزنامه دنیای ورزش دریکی از این جمع‌های دوستانه که با اهالی ورزش داشتیم متوجه استعداد من درزمینهٔ گویندگی شد.

دی ماه ۱۳۷۰ از طریق معرفی «جمشید داهول» به برنامه دنیای ورزش به مدیریت وقت گروه ورزش شبکه دو سیما آقای کیومرث صالح نیا معری شدم و پس از یک تست صدا و تصویر شروع به کار کردم.

بعد از چند ماه ورود به سازمان در در راهروی استودیو های ضبط و پخش شبکه دو با آقای خسرو شاهی و دیگر گویندگان واحد دوبلاژ آشنا شدم که ماحصل این آشنایی ورود به عرصه دوبلاژ بود.

تامین برنامه شبکه ۲ سیما بعد از شنیدن صدای من روی تیزر فیلم سینمایی «تولد شوم» که از شبکه اول سیما پخش شد از من جهت خواندن تیزرهای فیلم های سینمایی شبکه دو من دعوت کردند از آن زمان به بعد تا کنون مشغول فعالیت در تامین برنامه شبکه دو سیما  هستم.

بهمن هاشمی تجربه بازیگری را نیز دارد، اولین بار در سال ۱۳۷۸ در مجموعه تلویزیون «محاکمه» حضور داشت و سال ۱۳۸۶ در سینمایی «دلقک» در نقش یک گزارشگر ایفای نقش کرد.

بهمن هاشمی سالهاست ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک فرزند دختر به نام «صبا» می باشد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید