وحید شمسایی سرمربی فوتسال ایران چندین سال است برنج نخورده و در یک مصاحبه‌ای درباره پشنهاد مبلغ زیاد برای خوردن برنج به او داده شد و او رد کرد صحبت کرد.

خاطره جالب وحید شمسایی از پیشنهاد میلیاردی برای خوردن برنج! + فیلم

به گزارش سلام نو، وحید شمسایی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، بازیکن فوتسال است.

او تحصیلکرده مقطع کارشناسی می باشد که ورزش را با فوتبال آغاز کرد سپس به فوتسال تغییر مسیر داد و سال ها آقای گل فوتسال جهان بود و حالا نفر دوم است.

با ۱۸۰ سانتی متر قد و ۷۹ کیلوگرم وزن حالا سرمربیگری می کند.

وحید شمسایی در شهر تهران به عنوان فرزند آخر در خانواده ای فوتبال دوست به دنیا آمد و یک خواهر و یک برادر به نام امیر دارد.

اصالتا اهل «زفرقند» شهرستان اردستان در استان اصفهان می باشد و پدرش سالهاست فوت کرده است.

خانواده ام فوتبالی بودند، من پدرم یک استقلالی دو آتیشه و مادرم و برادرم طرفدار پرسپولیس بود و خواهرم هم بعدا طرفدار استقلال شد.

دایی هامم فوتبال را خوب بازی میکردند و این فکر میکنم در ما ارثی بود.

تاریخ تولدم در شناسنامه، ۳۰ شهریور ۱۳۵۴ است ولی در واقع من ۲۳ آذر ۵۴ به دنیا آمدم، پدرم فکر میکرد شاید من پروفسور شم برای همین شناسنامهام را چند ماه زودتر گرفت!

با تشوق معلم ورزش، حرفه ای فوتبال را انتخاب کرد و در مسابقات کشوری به میدان رفت اما به دلیل مصدومیت از ناحیه پا به مدت ۶ سال از ورزش کنار بود.

بعد از چند ماه از ورشکستگی سال ۱۳۷۸ وارد تیم فوتسال «پیمان» تهران شد و طی ۳ سال حضور در این تیم ۱ قهرمانی لیگ برتر ایران و عنوان آقای گلی را کسب کرد.

شمسایی سال ۱۳۸۱ در ۲۷ سالگی مورد توجه مربیان تیم فوتسال استقلال تهران قرار گرفت و به این تیم ملحق شد و طی دو فصل حضور در این تیم ۱ قهرمانی لیگ برتر ایران و ۲ جایزه آقای گلی را از آن خود کرد.

شمسایی سال ۱۳۸۲ در ۲۸ سالگی به دلیل فاصله زمانی برگزاری مسابقات لیگ برتر ایران با کشور ایتالیا، پس از اتمام لیگ ایران بلافاصله به تیم لاتزیو ایتالیا منتقل شد و تا سال ۱۳۸۳ برای این تیم به میدان رفت.

او سال ۱۳۸۳ به تیم ارم کیش قم پیوست و طی یک سال بازی برای این تیم و کسب آقای گلی ایران، تصمیم به جدایی گرفت و به تیم تام ایران خودرو ملحق شد و تا سال ۱۳۸۷ برای این تیم توپ زد
او با تام ایران خودرو ۱ قهرمانی لیگ برتر و ۱ عنوان آقای گلی ایران را به دست آورده است.

از مرداد سال ۱۳۷۸ لب به برنج و نوشابه نزده ام و یک برنامه غذایی کاملا حرفه ای را دنبال کرده ام و قند و چربی را از برنامه غذایی ام کنار گذاشته ام
برای چربی سوزی صبح ها قهوه می نوشم و سر صبحانه چای یا قهوه خالی فوقش با خرما می خورم و ظهرها را هم با میوه سر میکنم و سه چهار ساعت قبل خواب شام میخورم.

وحید شمسایی در ۲۱ سالگی با یکی از اقوام خود ازدواج کرده است.

ثمره این زندگی زناشویی ۳ فرزند دختر است، نگار بزرگتر است و کیانا و کیمیا دو قلوهیی دوست داشتنی بچه های کوچکتر خانواده هستند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید