رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: عملیات «وعده صادق» خیزش و جنبش دانشجویی را به دانشگاه‌های سراسر دنیا کشاند.

سردار زهرایی: «وعده صادق» منجر به جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین شد

به گزارش سلام‌نو به نقل از ایسنا، سردار محمد زهرایی در اختتامیه رویداد «جام رسانه امید» با بیان این‌که « ۸۰ سال حقیقت مسئله فلسطین برای جهانیان پنهان مانده بود اما با طوفان الأقصی بیداری ملت‌ها رخ داد و همه از وضعیت فلسطین آگاه شدند»، اظهار کرد: امپراتوری رسانه‌ای غرب تلاش کرده بود کودک‌کشی و ظلم به مردم غزه را پنهان نگه دارد اما این حقیقت امروز به همه مردم جهان آشکار شده است. امروز خیزشی در ملت‌ها رخ داده و حمایت از مردم غزه، آنان را به میدان آورده است.

وی با بیان این‌که «جبهه استکبار تلاش می‌کند فضا را از ناامیدی و دروغ پر کند»، تأکید کرد: اگر طوفان الأقصی بیداری جهان درباره مردم غزه را به همراه داشت، عملیات وعده صادق خیزش و جنبش دانشجویی را به دانشگاه‌های سراسر دنیا کشاند. پس حقیقت پنهان‌شدنی نیست.

زهرایی یادآور شد: ما می‌توانیم در عرصه رسانه‌ای، تهاجمی عمل کنیم و به جای اینکه منتظر باشیم و در دفاع از اقدامات رسانه‌ای غرب واکنش نشان دهیم، خودمان جریان رسانه‌ای ایجاد کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: جریان رسانه‌ای باید پشتیبانی شود. امروز اهالی رسانه باید حماسه‌هایی که در فلسطین خلق می‌شود را با قدرت حمایت کنند و پوشش رسانه‌ای مطلوبی از آن ارائه دهند.

زهرایی یادآور شد: امید همچون نورافکن است و اگر اخبار و افراد امیدآفرین جلوه پیدا کنند، جایی برای ناامیدی باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید