طبق اخبار شنیده شده امیر مقصودلو ملقب به امیر تتلو به ۲۰ سال حبس محکوم شد.

حکم سنگین برای امیر مقصودلو؟ + جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، یک منبع آگاه خبر از اعلام حکم بدوی تتلو داد. بر این اساس امیرحسین مقصودلو به حبس‌های طویل المدت و کوتاه مدت محکوم شده است و مجازات‌های تکمیلی هم دارد.

یک منبع آگاه خبر از اعلام حکم بدوی تتلو داد. بر این اساس امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران پس از بررسی و تحقیقات نهایی، بابت تشویق مردم به فسادوفحشا به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری، از بابت دعوت مردم به قمار به ۲ سال حبس تعزیری و از بابت فعالیت تبلیغی مغایر و مخل شرع مقدس اسلام به تحمل ۵ سال حبس تعزیری محکوم شده است.

همچنین تتلو دارای یک پرونده به اتهام سب‌النبی و توهین به مقدسات در دادگاه کیفری یک استان تهران بود که از بابت اتهام سب‌النبی تبرئه و از بابت اتهام توهین به مقدسات به۳ سال حبس محکوم شده است. لازم به ذکر است حکم بدوی بوده و در مدت زمان ۲۰ روز قابل اعتراض در دادگاه می‌باشد.

الهام رحیمی‌فر - وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو - با اشاره به صدور و ابلاغ حکم امیرحسین مقصودلو گفت: بر اساس حکم صادره موکلم به حبس‌های طویل المدت و کوتاه مدت محکوم شده است و مجازات‌های تکمیلی هم دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به حکم اعتراض می‌کنید؟ افزود: پس از مشورت با موکلم نسبت به این موضوع تصمیم می‌گیریم. سه جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو از ۱۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه امسال در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید