۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 55455923

دریافت خدمات فنی آن هم با کد تخفیف جذاب است به همین جهت با ما همراه باشید و درباره کد تخفیف آچارباز بدانید.

کد تخفیف آچارباز

سلام نو پلاس: آچارباز سامانه درخواست اینترنتی تعمیر در محل می‌باشد. به کمک این سایت و اپلیکیشن می‌توانید خرابی دستگاه مورد نظر خود را به‌همراه زمان و آدرس ثبت کنید تا در زمان و مکان مقرر، تعمیرکار برایتان فرستاده شود.

خدمات این سایت در گروه‌هایی شامل تعمیرات کامپیوتر و لپتاپ، لوازم صوتی و تصویری، انواع پرینتر، لوازم خانگی، شبکه و امنیت، شستشو و نظافت، خانه و آشپزخانه، ماشین‌های اداری، خودرو و تاسیسات ساختمان است. در وبلاگ این سایت نیز می‌توانید به راهکارهای تعمیراتی در گروه‌های ذکر شده دسترسی داشته باشید و از نکات و راهنمای استفاده از آنها برخوردار شوید تا نیازهای شما برای تعمیرات کمتر شود.

آشنایی با آچارباز و خدمات آن

امروزه برای انجام امور فنی دیگر نیازی نیست حتماً خودتان به دنبال یک تعمیرکار حرفه‌ای، ماهر، صادق و کاربلد باشید. وب سایت آچار باز این کار را برای شما انجام می‌دهد. خرابی در وسایل الکترونیکی و فنی همیشه پیش می‌آید. ممکن است بر اثر بد شانسی و حتی سهل انگاری وسایل شما دچار ایراد بشوند.

کد تخفیف آچارباز

در گذشته ها بیشتر افراد در دفترچه تلفن خود انبوهی از شماره های تعمیرکار های مختلف برای تعمیر یخچال، تعمیر پکیج، تعمیر موبایل، تعمیر تلویزیون و غیره را داشتند. حتی گاهی اوقات تعمیرکار از تعمیر وسیله عاجز می‌ماند و شما مجبور می‌شدید به سراغ تعمیرکار دیگری بروید.

امروزه دیگر این مشکل به طور کامل برطرف شده است. شما کافیست با ایجاد یک حساب کاربری در وب سایت آچارباز تعمیر تمامی وسایل خود را به تعمیرکاران این وب سایت بسپارید. کد تخفیف آچار باز برای صرفه جویی در هزینه های شما بسیار موثر می‌باشد.

مزایای منحصر به فرد وب سایت آچارباز:

بدون اغراق می‌توان گفت بهترین استارت آپی که در حوزه‌ی تعمیر آنلاین و خدمات رسانی برای تعمیر طیف گسترده ای از وسایل الکترونیکی تشکیل شده است، آچار باز می‌باشد. این وب سایت دارای مزایا و قابلیت های منحصر به فردی می‌باشد که در ادامه به چند مورد از مهم ترین آنها اشاره می‌کنیم:

• شفافیت در خدمات و هزینه: شما قبل از سفارش لیست تعرفه ها را مشاهده می‌کنید.

• مشاوره و پشتیبانی تلفنی: تمام تلاش بر این است که قبل از اعزام سرویس کار، به صورت تلفنی مشکل برطرف شود.

کد تخفیف آچارباز

• گارانتی خدمات: تمامی خدمات و محصولات استفاده شده، از گارانتی منحصر به فرد وب سایت آچارباز برخوردار هستند.

• انجام خدمات در زمان دلخواه شما: حتی در روزهای تعطیل هم از خدمات این وب سایت می‌توانید استفاده کنید.

• سرویس و تعمیر تخصصی: تمامی سرویس کار ها دارای مدرک تخصصی در زمینه تعمیراتی خود می‌باشند.

دریافت کد تخفیف برای خدمات آچارباز

این وب سایت از تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ به طور رسمی کار خود را آغاز کرده است. آچار باز وب سایتی تازه تاسیس است اما پشتوانه ۲۳ سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک را دارد.

در این استارت آپ نیروهای متخصص با سخت گیری تمام از لحاظ داشتن سابقه کار، عدم سو پیشینه، دارا بودن مهارت های بالا استخدام می‌شوند.

پس از اینکه شما سفارش خود را ثبت کردید، تعمیرکار و کارشناس‌های حرفه‌ای و آموزش‌دیده این وب سایت به محلی که شما تعیین می‌کنید، فرستاده می‌شوند و تا زمانی که مشکل شما را به طور کامل برطرف نکنند، تیم پشتیبانی وب سایت آچار باز با شما در تماس باقی می‌ماند.

کد تخفیف آچارباز

شما می‌توانید با خیالی راحت خدمات و تعمیر تلویزیون، خدمات و تعمیر موبایل، خدمات، سرویس و تعمیر یخچال و فریزر، تعمیر یخچال و تعمیر پکیج را از این وب سایت بخواهید.

شما براحتی بعد از ورود به سایت آچارباز می‌توانید پس از پر کردن فرم ثبت نام، با توجه به درخواست خود لیست تعرفه‌ها را مشاهده و درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان با شما جهت هماهنگی تماس بگیرند و کارشناس مربوطه برای تعمیر دستگاه‌های شما در محل انتخابی حضور پیدا کنند بدون آنکه نیاز باشد دستگاه خود را جابه‌جا کنید.

سامانه آچارباز تمامی قطعات مصرفی را تا یک ماه گارانتی می‌کند تا رضایت شما عزیزان را بدست بیاورد. آچارباز این اطمینان را می‌دهد که تمامی خدمات با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین هزینه انجام می‌شود تا شما عزیزان نگرانی هزینه بالای خدمات تعمیری دستگاه‌های خود را نداشته باشید.

در حال حاضر با نصب نرم افزار آچاره میـتوانید در هر کجا و هر زمان سفارش و درخواست خود را ثبت کنید و از خدمات برای خود و کارهای شخصی خود استفاده نمایید. همچنین براحتی بعد از تمام شدن ساعت کاری حتی در روزهای تعطیل می‌توانید از خدمات سایت بهره‌مند شوید.

کد تخفیف آچارباز

وب سایت « آفِـمون » برای شما عزیزان که قصد استفاده از خدمات تعمیری سامانه اینترنتی «آچار باز» را دارید با ارائه و معرفی کد تخفیف‌های مختلف این امکان را ایجاد می‌کند تا درخواست خود را با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

فقط کافیست پس از ورود به وب‌سایت آفمون به قسمت ” خدمات آنلاین ” رفته و بر روی برند ” آچارباز ” کلیک نمایید تا از تخفیف‌های موجود آن بهره‌مند شوید. با نصب افزونه آفمون می‌توانید از آخرین تخفیف‌ها مطلع شوید و هیچگونه تخفیفی را از دست ندهید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید