حداد عادل گفت: کاملا مشخص بود که منظور بنده فهرست‌های قانونی نبود بلکه فهرست‌های خلق الساعه جعلی بود که در وزارت کشور به ثبت نرسیده و افرادی که در این لیست‌ها هستند، اصلاً رضایت ندارند.

شرکت در انتخابات شکر نعمت است

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، حدادعادل در حاشیه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ در مسجد لرزاده تهران گفت: انتظار است بعد از ورود داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به خانه ملت به سوگندی که خورده اند، پایبند بمانند.

وی ادامه داد: امروز برای این پای صندوق رای حاضر شدم تا بگویم کشور با اراده تک تک مردم ایران ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: انقلاب با اراده مردم به پیروزی رسید و آزادی انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب مردم ایران است، به همین دلیل مردم باید قدر این آزادی را دانسته و شکر آن را به جا آورند. شکر نعمت نیز رای دادن در انتخابات است.

حدادعادل با اشاره به جمله چند روز قبلش که حاشیه‌های به وجود آورد، تصریح کرد: عده‌ای سودشان را در برپا کردن جنجال در این زمینه می‌دانند. کاملا مشخص بود که منظور بنده فهرست‌های قانونی نبود، بلکه فهرست‌های خلق الساعه جعلی بود که در وزارت کشور به ثبت نرسیده و افرادی که در این لیست‌ها هستند، اصلاً رضایت ندارند. منظور بنده این لیست‌ها بود، اما عده‌ای برای جلب کردن رای بیشتر جنجال به پا کردند که در نهایت به ضرر خودشان تمام شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید