رئیس جمهور در واکنش به فسادهای کلان تاکید کرد که افرادی که تعدی و تجاوز می‌کنند باید دست‌شان قطع شود.

واکنش رئیسی به حکم زندان برای وزیرش

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در دیدار با مردم مازندران در مصلی ساری اظهار کرد: نباید جریان سوادگری و جنگل‌خواری و زمین‌خواری، کوه‌خواری، ساحل‌خواری باب شود. با قاطعیت باید جلوی افرادی که می‌خواهند به منابع و ذخایر ملی، جنگل‌ها و این داشته‌های طبیعی دست‌اندازی کنند و افرادی که تعدی و تجاوز می‌کنند باید دست‌شان قطع شود. باید دست زیاده‌خواهان را قطع کرد.

بنابر گزارش ایرنا، وی گفت: امروز کشور تجربه یک عملیات بزرگ و اجماع‌ساز را دارد، عملیاتی به نام وعده صادق که با هماهنگی همه بخش‌ها انجام شد. این عملیات نشان داد که در هر بخشی که اجماع،‌ همکاری و هماهنگی همه نیروها وجود داشته باشد، کارهای بزرگی انجام می‌شود. امروز در کشور اجماع وجود دارد، اجماعِ مبارزه با فساد. پیام این اراده بسیار امیدوارکننده برای مردم و بسیار تهدیدکننده برای مفسدین است.

منابع طبیعی باید حفظ شود و به دست سوداگران نیفتد

رئیس جمهور ادامه داد: مراتع، جنگل‌ها و زمین‌های ارزشمند باید حفظ شوند و به دست سوداگران گرفتار نشود. هرجا که نعمت و امکانی داریم باید مراقبت کنیم که این فضا در اختیار افرادی باشد که صلاحیت دارند.

وی افزود: نباید جریان سوادگری و جنگل‌خواری و زمین‌خواری، کوه‌خواری، ساحل‌خواری باب شود. با قاطعیت باید جلوی افرادی که می‌خواهند به منابع و ذخایر ملی، جنگل‌ها و این داشته‌های طبیعی دست‌اندازی کنند و افرادی که تعدی و تجاوز کنند باید دست‌شان قطع شود. باید دست زیاده‌خواهان را قطع کرد.

وی بیان کرد: کشور ما داشته‌های بسیاری در ذخایر معدنی و مادی دارد. مازندران قطب کشاورزی، قطب صنعت، قطب گردشگری، قطب اقتصاد دریامحور است و با تلاش دانشجوان با دانش‌بنیان، این استان پیشتاز کشور است. در جای‌جای کشور تربیت‌شدگان مازندران ایفای نقش می‌کنند.

رئیس جمهور افزود: مازندران ظرفیت زیادی دارد. در دور نخست سفر نیازهای استان را دیدیم و قرار شد اقداماتی انجام شود. از حسینی‌پور استاندار پیشین و همه مدیران و کارگران و کارمندان که برای رفع نیازهای استان نقش داشتند قدردانی می‌کنم.

رئیسی افزود: در کنار برداشتن گام‌های بلند در صنعت و تولید، در دولت سیزدهم با هدف ایجاد اشتغال، ۳۹۵ کارخانه و کارگاه راکد به خط تولید برگشت و این موجب افزایش اشتغال شد که جای قدردانی دارد.

اجازه زیاده خواهی به متجاوزان ثروت‌های ملی نمی دهیم

رئیسی گفت: همچنان که اجازه نخواهیم داد در کشور عزیزمان کوچک‌ترین تعدی صورت بگیرد، نباید اجازه دهیم زیاده‌خواهان و متجاوزان به ثروت‌های کشور دست‌اندازی کنند. لذا همه بخش‌های انتظامی، قضایی و اداری در این قضیه اجماع دارند.

وی بیان کرد: بررسی تاریخی نشان می‌دهد جوانان مازندرانی در عرصه‌های انقلاب اسلامی در خط مقدم دفاع از انقلاب، قرآن و ولایت هستند و دلیل این مدعا شهدای و جانبازان و ایثارگران عزیز مازندران هستند.

کد خبرنگار: ۱۳
۷دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید