اجاره اسپیس فریم کار را برای افرادی که به هر دلیلی به اسپیس فریم نیاز دارند اسان نموده است. با پیشرفت علم و تکنولوژی سازه ای به نام اسپیس فریم ساخته شده که کار را برای افرادی که قصد زدن غرفه را دارند یا برای خانه سازی یا ساختمان سازی می خواهند اقدام کنند اسان کرده است.

با اجاره اسپیس فریم هرکجا با هر شکلی که خواستید غرفه بزنید

در خصوص شیوه های رایج اجاره اسپیس فریم یا همان اسپیس نمایشگاهی چه می دانید؟آیا از مزیت های اجاره اسپیس مطلع هستید؟آیا شما هم جز کسانی هستید که برای برپایی غرفه فروشگاهی خود به دنبال یک مکان مجهز با امکانات کاربردی هستید اما هزینه زیادی برای پرداخت اجاره ندارید؟اگر اینچنین است ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مطلب ما را تا اتمام شدن آن مطالعه کنید. ما در مطلب خود قصد داریم همه آنچه که مربوط به اجاره اسپیس نمایشگاهی است در اختیارتان قرار دهیم. اجاره اسپیس فریم کار را برای افرادی که به هر دلیلی به اسپیس فریم نیاز دارند اسان نموده است. با پیشرفت علم و تکنولوژی سازه ای به نام اسپیس فریم ساخته شده که کار را برای افرادی که قصد زدن غرفه را دارند یا برای خانه سازی یا ساختمان سازی می خواهند اقدام کنند آسان کرده است. حتما این سوال هم در ذهن شما به وجود آمده که بدانید اسپیس فریم چیست ما در ادامه قبل از هرچیزی به تعریف آن می پردازیم.

اسپیس فریم سازه ای شبیه داربست است البته با این تفاوت که بسیار مدرن و پیشرفته تر از داربست است و تنوع شکلی زیادی دارد. درست است شباهت هایی با داربست دارد اما با ان قابل قیاس نیست چون اسپیس فریم سازه ای مدرنتر با کارایی زیادتر می باشد.اسپیس فریم از قطعات مختلف در اندازه های مختلف ساخته شده است که به وسیله ی قفل و بست مخصوص اسپیسی این قطعات به هم متصل می شوند.

مزایای اجاره اسپیس فریم
مزایای اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم ارزان است و برای سازه های که موقت ساخته می شوند بسیار مناسب و با ارزش است و برای افرادی که قصد به نمایش گذاشتن محصولات خود را دارند یا می خواهند هنر خود را در کارشان به نمایش بگذارند بسیار به صرفه و با ارزش است.برای سازه های موقتی مانند غرفه ، ایستگاه صلواتی ، محل تبلیغات و ... بسیار مناسب  می باشد.

مزایای اجاره اسپیس فریم

به جرات می توان گفت برای آن دسته از فروشندگانی که تنها برای چند روز به یک مکان شیک و مجهز برای به نمایش گذاشتن محصولاتشان نیاز دارند اجاره اسپیس فریم گزینه بسیار مناسبی است. از آنجایی که این دسته از افراد بعد از گذشت یک بازه زمانی موقت مکان اجاره ای خود را تحویل می دهند پس اجاره اسپیس با هزینه های پایین می تواند گزینه ایده آلی برای آنان باشد. اجاره اسپیس فریم مزیت هایه زیادی دارد که این مزیت ها باعث شده تا افراد برای ساخت سازه های موقت از آن استفاده کنند. از جمله مزیت های اجاره اسپیس فریم عبارتند از:

اسپیس فریم وزن کمی دارد و بسیار سبک است که همین امر باعث شده تا حمل و نقل آن آسان و کم هزینه باشد. نصب کردن و باز و بسته کردن اسپیس فریم بسیار آسان است و افراد زمان کمی را به این کار اختصاص می دهند که این امر خود صرفه جویی در زمان است. به دلیل نصب آسان اسپیس فریم نیازی به افراد متخصص برای نصب آن نیست و همین طور تنوع شکلی اسپیس فریم زیاد است یعنی افراد می توانند آن را به شکل های متفاوت و اندازه های متفاوت در بیاورند.

اجاره اسپیس نمایشگاهی

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی
اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

با پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر اجاره اسپیس نمایشگاهی و یا اجاره برای همایش ها جایگاه مناسبی بین مردم پیدا کرد است. تفاوت اسپیس نمایشگاهی با دیگر اسپیس ها عبارتند از قیمت مناسب آنها، به علت طراحی هندسی استحکام بالای دارند، در هر فصل و آب و هوای قابل نصب می باشند، اسپیس های که برای نمایشگاه ها به کار میروند، آبکاری شده هستند به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر هر نوع آب و هوایی را دارند.

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی برای اجاره ی غرفه ، ساخت سوله ، اسپیس بنر ، ایستگاه سلامت و ... به کار می رود که با اشکال هندسی منظم در کنار هم قرار می گیرند و تشکیل اسپیس فریم نمایشگاهی را می دهند.

قیمت اجاره اسپیس فریم

آیا می دانید چه عواملی در تعیین قیمت نهایی اجاره اسپیس تاثیرگذارند؟ آیا کاربری آسان از این سازه می تواند در تعیین قیمت اجاره آن نقش داشته باشد؟ افراد زیادی هستند که به طور موقت برای مدت مشخص و کمی اسپیس فریم را نیاز دارند که در این صورت اجاره اسپیس فریم بهترین گزینه برای آنها است. اما افرادی هم هستند که اسپیس فریم را خریداری می کنند که این مورد بیشتر در مورد اسپیس دست دوم صدق می کند. اما اجاره اسپیس فریم نسبت به خرید آن داوطلبان بیشتری دارد قیمت اجاره اسپیس فریم متفاوت است و به عواملی مانند متراژ اسپیس بستگی دارد افراد می توانند برای براورد کردن قیمت اجاره اسپیس فریم طرح مورد نظر خود را به کارشناسان وارد به این حرفه ارائه بدهند تا کارشناسان قیمت تقریبی برای ان ها به دست بیاورند.عواملی که در قیمت اسپیس تاثیر گذار هستند عبارتند از:

نوع آهن به کار رفته ، نوع موادی که آبکاری شده است، نوع جوش اسپیس و... که قیمت اسپیس دست دوم با اینها متفاوت است وقیمت ان هم شرایط خود را دارد مانند ابعاد و کارکرد آهن های آن و موارد دیگر، معمولا اکثر افرادی که قصد خرید اسپیس را دارند ترجیح می دهند اسپیس دست دوم را انتخاب کنند.

تقسیم بندی اجاره اسپیس فریم بر اساس تعداد لایه های که دارد

تقسیم بندی اجاره اسپیس فریم بر اساس تعداد لایه های که دارد
تقسیم بندی اجاره اسپیس فریم بر اساس تعداد لایه های که دارد

اجاره اسپیس فریم بر اساس لایه های که دارد به دسته های مختلفی تقسیم می شود مانند:

شبکه تک لایه : در این شبکه تمام اجزای اسپیس در یک لایه قرار می گیرند که افراد میتوانند در سازه های مسطح و خمیده از آنها استفاده کنند.

شبکه دولایه اسپیس: اجزای اسپیس به صورت دو لایه ی موازی قرار می گیرند که این دو لایه باید با فاصله مناسب با یکدیگر قرار گیرند.

شبکه سه لایه : در نوع سوم شبکه اجزای آن به صورت سه لایه ی موازی باید قرار گیرند . در این نوع اسپیس فاصله مناسب بین لایه ها رعایت می شود که از این نوع برای سازه های که تخت هستند استفاده می کنند. اسپیس فریم مناسب باید تناسب خوبی با کاربری داشته باشد، زیبا و استحکام بالای داشته باشد.

شرکت تولیدی اسپیس فریم با دارا بودن نیرویی کار آمد در حوضه نصب اسپیس فریم در حداقل زمان ممکن اسپیس فریم های شما را نصب می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجاره اسپیس فریم به وب سایت ما به نشانی www.spaceframe.ir یا به پیج اینستاگرام به نشانی @spaceframe.ir  مراجعه نمائید.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الناز IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    سلام، بسیاری عالی از مقاله زیباتون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید