سرلشکر صفوی در دیدار با سخنگوی جنبش نجباء عراق اظهار داشت که ایران و عراق سرنوشتی درهم گره خورده دارند و ضرورت رسمی شدن نیروی دفاع مردمی عراق (حشد الشعبی) در قانون اساسی حس می شود

به گزارش سلام نو به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش نجباء، مهندس «نصر الشِمَّری» که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، در  ادامه دیدارهای خود با سرلشکر «سید یحیی رحیم صفوی»دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر صفوی در این دیدار تاکید کرد سرنوشت ایران و عراق به هم گره خورده است و به‌رسمیت شناختن الحشد الشعبی در قانون اساسی عراق ضروری است.

وی خاطر نشان کرد عراق کشوری مقدس و صاحب تمدن با ملتی مومن و شجاع است که باید یکپارچگی و استقلال آن حفظ شود.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: قدر آیت‌الله سیستانی در عراق باید دانسته شود. مرجعیت نقش مهم و تأثیرگذاری در پیروزی‌ها و فتوحات این کشور داشته است.

تمجید مدیر حوزه‌های علمیه از نجباء/ تاکید بر حرکت جهادی برای احیای تمدن اسلامی

سرلشکر رحیم صفوی ایران و عراق را مکمل فرهنگی، اقتصادی و دفاعی یکدیگر توصیف کرد و گفت: دفاع از عراق، دفاع از ایران بوده و دفاع از بغداد، مثل دفاع از تهران است. سرنوشت این دو کشور به هم گره خورده و در واقع، پیروزی عراقی‌ها، پیروزی ایرانی‌هاست.

وی هشدار داد: صهیونیست‌ها از تجمیع قدرت ایران و عراق می‌ترسند. رژیم صهیونیستی همچنین به‌دنبال فاصله انداختن بین عراقی‌ها و کردهاست.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید

*** ***