در اواخر سال 1398 فصل دوم برنامه عصر جدید با همان شکل و شمایل سری اول بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفت، حال از امشب در دور دوم فصل دوم این برنامه اتفاقات جدید رقم زده خواهد شد که در ادامه می خوانید.

قسمت هفتم برنامه عصرجدید با حضور استعدادهای خارجی رکورد زنی و اجرای دوزبانه پیگیری می‌شود.

به گزارش سلام نو، بخش دوم از قسمت هفتم برنامه عصرجدید امشب ۱۰ فروردین پخش می‌شود. در این قسمت فینالیست‌های قسمت هفتم معرفی می‌شوند.

در قسمت هفتم این برنامه ۳ اجرای عجیب و متفاوت برگزار خواهد شد و در صورتی که استعداد مورد علاقته مخاطبان رای نیاورند مخاطبان می توانند از طریق روبیکا به آنها رای بدهند تا شانس مجدد حضوز آنها در برنامه محیا شود.

در هر قسمت ۷ استعداد برای راه‌یابی به مرحله بعد با یکدیگر رقابت می‌کنند. نخستین اجرا برنامه «گروه پرواز» که بچه‌هایی از کشور همسایه حضور دارند. محمدامین داوودآبادی و احمد جعفری یک اجرای دونفره و دوزبانه نیز در این قسمت اجرا خواهد کرد. امین صالحی نیز با اجرای اهداف کمتر از ۰/۰۵ ثانیه در برنامه حضور دارد.

فصل دوم مسابقه عصرجدید در ایام نوروز ۹۹ هر شب حوالی ساعت ۲۳ از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

تکرار مسابقه عصرجدید فردای پخش هر برنامه، حوالی ساعت  ۱۱ صبح پخش می شود.

همچنین برنامه هشتگ عصرجدید هر روز ساعت ۱۰صبح به حواشی، پشت صحنه و اتفاقات برنامه اصلی می پردازد که تکرار آن همان شب ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود.

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده این مسابقه تلویزیونی است و بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد، رویا نو نهالی و امین حیایی داورانی هستند که به شرکت کنندگان این برنامه رای می دهند.

شرکت کنندگان در بخش های مختلفی از جمله هنر تئاتر، ورزش های اکستریم، موسیقی، شعبده بازی و ... با هم رقابت می‌کنند. / ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید