سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان به استناد ماده 212 آئین نامه داخلی مجلس تقاضای تحقیق و تفحص از بانک شهر را مطرح کردند، که کمیسیون اقتصادی پس از استماع توضیحات نمایندگان تقاضاکننده آن را مصوب کرد.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، زهرا سعیدی مبارکه در تشریح جلسه امروز- یکشنبه- کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه امروز کمیسیون 2 دستور کار داشت که دستور کار نخست بررسی تقاضای اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی در خصوص اجرای ناقص قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: در این بخش توضیحات نمایندگان تقاضاکننده شنیده شد و در نهایت اعضای کمیسیون پس از بررسی با اعمال ماده 234 درخصوص اجرای ناقص قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار موافقت کرده و به آن رای مثبت دادند.

وی با اشاره به اینکه گزارش کمیسیون به هیات رییسه مجلس ارسال می شود، ادامه داد: براین اساس پس از بررسی تقاضای اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی درخصوص اجرای ناقص قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در صحن علنی و موافقت نمایندگان متخلفان به قوه قضاییه معرفی می شوند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، در تشریح دستور کار دیگر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: دستور کار دوم کمیسیون رای گیری در خصوص تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از نحوه تشکیل، خرید ساختمان ها، جذب نیرو و پرداخت وام توسط بانک شهر بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان به استناد ماده 212 آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی موضوع تقاضای تحقیق و تفحص از بانک شهر را مطرح کردند، که کمیسیون اقتصادی پس از استماع توضیحات نمایندگان تقاضاکننده و بررسی اسناد، تحقیق و تفحص از بانک شهر را مصوب کرد./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید

***