رامبد جوان با انتشار یک ویدیوی کوتاه به انتقاداتی که او و «خندوانه» را متهم به دروغ‌گویی درباره ایران می‌کردند پاسخ داد.

خبر مهم رامبد جوان درباره پخش دوباره «خندوانه»

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، رامبد جوان با انتشار یک ویدیوی کوتاه به انتقاداتی که او و «خندوانه» را متهم به دروغ‌گویی درباره ایران می‌کردند پاسخ داد.

رامبد جوان با انتشار یک ویدیوی کوتاه به انتقاداتی که او و «خندوانه» را متهم به دروغ‌گویی درباره ایران می‌کردند پاسخ داد و گفت: «او می‌گوید خندوانه برنامه‌ای برای ایجاد امید است نه دروغگویی؛ ما هرگز نگفتیم همه‌چیز عالی است.»

جوان در حاشیه این ویدیو نوشت: «هیچ وقت نه وقت و نه حوصله‌ی کل‌کل با کسایی رو دارم که از سر ناآگاهی و عصبانیت به خندوانه تاختن و انتقادهای غلط کردن، هیچ وقت هم از شنیدن نقد درست طفره نرفتم چون همیشه به کیفیت و پیشرفت خودم و فرهنگم و آثارم و گروه بزرگی که با من همکاری می‌کنن، اهمیت می‌دم.

آقایی از سر دلخوریهای شخصیش روزی به سفر ما و تصمیم خانوادگیمون تاخت و من مثل بیشتر اوقات از او هم گذشتم. ولی طفلک گرفتار نقد خودش شد و… با انتشار این ویدیو قصد ندارم همچنان پاسخ شخص مشخصی رو بدم ولی بد نیست اونایی که بدون اطلاع و آگاهی و تماشای دقیق و درست خندوانه تحلیلهای غلط و تعابیر اشتباهی رو ابراز می‌کنن، این توضیحات مختصر رو ببینن و برای عصبانیتهاشون دلایل درست و منطقی و به‌جایی پیدا کنن. خندوانه هم که دیگه خبری ازش نیست و احتمالا نخواهد بود.»

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید