فرحناز منافی ظاهر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون عکسی از او با تغییر چهره شدید در فضای مجازی منتشر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

تغییر چهره شدید و باورنکردنی بازیگر زن معروف سریال پدرسالار + عکس

به گزارش سلام نو، فرحناز منافی ظاهر متولد ۱ خرداد ۱۳۳۹ در اردبیل، بازیگر است.

او فارغ التحصیل فوق دیپلم هنری از دانشسرای هنر می باشد، فعالیت اش را قبل از انقلاب شروع کرد سپس با یک بازیگر ازدواج کرد و حالا بعد از طلاق دو فرزند دارد.

خانم منافی ظاهر فعالیت خود را از سال ۱۳۴۸ بعد از مهاجرت خانواده از اردبیل به تهران وقتی ۹ ساله بود بعد از تست گویندگی و خوانندگی در برنامه گروه کودک رادیو و نمایش های رادیویی، کارش را آغاز کرد

او بعد وارد دانشسرای هنر شد و جدی پیگیری فعالیت هنری شد.

فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۵۳ وقتی ۱۴ ساله بود با تئاتر در جشنواره جشن و فرهنگ با نام ترب نوشته بیژن مفیدی آغاز کرد و سال ۵۷ در بحبوحه انقلاب وارد تلویزیون شد بعد از انقلاب بصورت جدی از سال ۶۹ به تلویزیون بازگشت.

خانم منافی ظاهر با سریال این خانه دور در سال ۱۳۷۰ دیده شد و ۴ سال بعد با سریال پدر سالار در سال ۱۳۷۴ به شهرت رسید و تجربه خوبی در سریال امام علی سال ۷۵ تجربه کرد.

در سال ۵۵ تا ۵۷ عضو یک گروه بازیگری بود که اقای حسین محب اهری نیز در آن گروه بود و باب آشنایی این دو باز شد و ۴ ماه بعد با یکدیگر ازدواج کردند

نتیجه این ازدواج یک دختر بنام یاسی و یک پسر بنام اسد بود، این زندگی اما بعد از سالها زندگی مشترک در سال ۱۳۷۹ به جدایی و طلاق ختم شد.

منافی ظاهر

کد خبرنگار: ۲۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***