باغ پروانه‌های دبی، با دنیای رنگارنگ و شگفت‌انگیز خود، مقصدی ایده‌آل برای تجربه سفری متفاوت و لذت‌بخش در قلب دبی است.

حتما از باغ پروانه‌های دبی بازدید کنید!

به گزارش سلام نو آنطور که کجارو نوشته است در میان آسمان‌خراش‌ها و جاذبه‌های مدرن دبی، باغ پروانه‌ها با دنیای رنگارنگ و شگفت‌انگیز خود، مقصدی دل‌انگیز برای طبیعت‌دوستان و گردشگران محسوب می‌شود. این باغ که به عنوان بزرگ‌ترین باغ پروانه‌های سرپوشیده در جهان شناخته می‌شود، میزبان بیش از ۱۵ هزار پروانه از ۵۰ گونه مختلف است و تجربه‌ای بی‌نظیر را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند.

گنبدهایی از جنس طبیعت

باغ پروانه‌های دبی از ۱۰ گنبد مجزا تشکیل شده است که هر کدام با شبیه‌سازی شرایط آب و هوایی و گیاهی خاص، زیستگاهی ایده‌آل برای گونه‌های متفاوتی از پروانه‌ها فراهم می‌کنند. در این گنبدها، می‌توانید پروانه‌های رنگارنگ را در حال پرواز آزادانه در میان گل‌ها و گیاهان مشاهده کنید.

لذت تماشای پروانه‌ها در آلاچیق‌های توری

برای تماشای بهتر پروانه‌ها، می‌توانید در آلاچیق‌های توری تعبیه شده در گنبدها بنشینید. این آلاچیق‌ها علاوه بر ایجاد فضایی آرامش‌بخش، به شما کمک می‌کنند تا پروانه‌ها را از نزدیک‌تر ببینید و احتمال آسیب دیدن آن‌ها را نیز کاهش می‌دهند.

برکه کوی و موزه پروانه

در گنبد شماره دو باغ، برکه‌ای زیبا با ماهی‌های کوی وجود دارد که مکانی ایده‌آل برای گرفتن عکس‌های یادگاری و لذت بردن از آرامش طبیعت است. همچنین، در موزه پروانه، می‌توانید با چرخه زندگی پروانه‌ها آشنا شوید و اطلاعات جالبی درباره انواع پروانه‌ها به دست آورید.

حتما از باغ پروانه‌های دبی بازدید کنید!

امکانات رفاهی و دسترسی به باغ

باغ پروانه‌های دبی به امکانات رفاهی متنوعی مانند غرفه‌های فروش خوراکی و نوشیدنی، نمازخانه، پارکینگ، سینمای کودکان و فروشگاه هدیه مجهز است. برای دسترسی به این باغ، می‌توانید از مترو خط قرمز استفاده کنید و در ایستگاه مرکز خرید امارات پیاده شوید.

ساعات کار و هزینه ورودی

باغ پروانه‌های دبی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر برای بازدید عموم باز است. هزینه ورودی این باغ برای بزرگسالان و کودکان بالای ۳ سال، ۵۵ درهم امارات و برای معلولان و کودکان زیر ۳ سال رایگان است.

نکات تکمیلی:

  • برای جلوگیری از آسیب دیدن پروانه‌ها، از لمس کردن یا تعقیب آن‌ها خودداری کنید.
  • در هنگام عکاسی، از فلاش استفاده نکنید.
  • از آوردن خوراکی و نوشیدنی به داخل باغ خودداری کنید.
  • به کودکان خود آموزش دهید که با پروانه‌ها با احترام رفتار کنند.

با رعایت این نکات، می‌توانید از بازدید خود از باغ پروانه‌های دبی نهایت لذت را ببرید و خاطره‌ای خوش از این سفر به یادماندنی در ذهن خود ثبت کنید.

حتما از باغ پروانه‌های دبی بازدید کنید!

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید