سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت از پرداخت تمام حقوق‌های کارکنان دولت، بازنشستگان و یارانه‌های نقدی، خبر داد.

خبر خوش برای یارانه بگیران؛ خبر مهم وزیر اقتصاد برای این افراد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، احسان خاندوزی اظهار داشت: در حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی و خزانه‌داری تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان عزیز و یارانه‌های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد امروز ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به حال و هوای جلسه هیات دولت گفت: فضای اقتصادی جلسه صبح امروز هیات وزیران امیدبخش بود. جلسه فوق‌العاده هیات وزیران ۷ صبح امروز با ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد و با توجه به مشی آیت الله رئیسی مبنی بر استمرار بدون خستگی و با پشتکار نسبت به اداره امور کشور و رفع مشکلات مردم، اعضای محترم هیات دولت گزارشی از آخرین وضعیت حوزه خود را در جلسه هیات وزیران ارایه کردند.

وی افزود: وزرای اقتصادی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت خود را ارایه کردند و به حمدالله چه در تامین کالاهای اساسی و حوزه انرژی و سوخت و چه در حوزه خدمات پولی و مالی مشکلی در تامین و ارایه خدمات وجود ندارد.

سخنگوی اقتصادی دولت یادآور شد: در حوزه پرداخت مالی، بودجه ریزی خزانه‌داری تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان عزیز و یارانه‌های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد امروز ادامه خواهد یافت.

وی افزود: به لحاظ گزارش وضعیت شاخص‌های اقتصادی شرایط با ثبات و تحت مدیریت بخش‌های اقتصادی است و البته مقرر شد که کمیته ستاد اقتصادی دولت به شکل روزانه این پایش مستمر را تا پایان دوره ماموریت این دولت بدون ساعتی خلل، به شکل روزانه ادامه دهد. گزارش‌ها به معاون اول ارایه خواهد شد و در صورت نیاز به تدابیر فوریتی، این اتفاق رخ خواهد داد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید