سه‌شنبه یکم خرداد ماه مدارس و ادارات استان‌های خراسان رضوی و قم تعطیل شدند.

مدارس کدام استان ها سه شنبه تعطیل شد؟

به گزارش سلام نو به نقل از مهر،  جزئیات تعطیلی مدارس و ادارات استان‌های خراسان رضوی و قم برای فردا سه‌شنبه یکم خرداد ماه اعلام شد.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم امشب در گفت‌وگویی خبری ضمن عرض تسلیت شهادت رییس جمهور و هیئت همراهشان اظهار کرد: آیت‌الله رییسی همواره دغدغه مردم را داشت و در جلسات مختلف به ما استانداران تاکید داشت که باید مراقب مردم باشیم. وی افزود: ایشان عزم راسخی برای حل مشکلات مردم داشته و در این مسیر هرگز خسته نشده و کم نیاوردند.

استاندار قم با اشاره به ساعت فعالیت ادارات استان گفت: در آخرین جلسه‌ای که داشتیم مقرر شد با توجه به میزبانی مردم قم از پیکر مطهر شهدای راه خدمت؛ کلیه دستگاه‌های اجرایی و دولتی قم فردا تا ساعت ۱۲ فعالیت داشته باشند.

وی اشاره کرد: همچنین مدارس استان فردا اول خردادماه تعطیل و دانشگاه‌های استان نیز تنها تا ظهر دایر هستند.

آموزش و پرورش استان خراسان رضوی نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

ضمن عرض تسلیت مجدد شهادت رئیس جمهور محبوب، مردمی، عالم و مجاهد حضرت آیت الله رئیسی و همراهان گرانقدر ایشان و همچنین نظر به اعلام ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدای عزیز خدمت مبنی بر لغو شدن همه امتحانات دانش‌آموزان تا پایان هفته جاری، به اطلاع می‌رساند؛

کلیه امتحانات در روزهای سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ لغایت پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳  اعم از نهایی، هماهنگ و داخلی در تمامی پایه‌های لغو و کلیه مدارس مراکز علمی آموزش و پرورش تعطیل می باشد.

لازم به ذکر است تقویم جدید آزمون‌های مدارس متعاقباً اعلام می گردد.

ادارات نیز در روز چهارشنبه تعطیل می باشد.

پ
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید