حامیم، خواننده مشهور بر اثر تصادف شدید در اتوبان نیایش تهران در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

مچاله شدن خودرو خواننده مشهور / حامیم کیست ؟

به گزارش سلام نو، حمیدرضا حامی ،یا حامیم خواننده مشهور ایرانی است. حامیم درسبک پاپ خوانندگی میکند. حامیم خواننده نسل جدید متولد سال ۱۳۷۶ است. حامیم در فضای مجازی هم فعالیت دارد. بر اساس اخبار اعلامی حامیم تصادف کرده است و در آی سی یو بستری شده است.

بیوگرافی حامیم

اسم اصلی حامیم، حمیدرضا حامی می‌باشد، ایشان در ۲۶ بهمن ۱۳۷۶ در شهر تهران بزرگ چشم به جهان گشود و در همین شهر زندگی کرد.

حامیم نام هنری این خواننده بوده و به معنی عظیم و ستوده است.

حامیم در زمینه موسیقی پاپ فعالیت می کند و ساز های پیانو و گیتار را می نوازد، او در مدت شروع فعالیتش تا الان آثار بسیار زیبایی خلق کرده و به سرعت بین جوانان محبوب شده است.

شروع فعالیت

حامیم در زمینه موسیقی پاپ فعالیت می کند ، که در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار آهنگ هایش در بین جوانان بسیار محبوب شد ، اولین آهنگ خود با نام سیاسفید در بهمن ماه سال ۹۹ منتشر کرد و بعد گذشت چند ماه دومین ترانه خود را با نام مثلا منتشر کرد که باز خورد بسیار خوبی را از طرفداران خود دریافت کرد.

حامیم

تصادف 

حامیم (حمیدرضا حامی) خواننده موسیقی پاپ شامگاه سه‌شنبه_هشتم خرداد_ بر اثر تصادف شدید در اتوبان نیایش تهران به بیمارستان منتقل شد و به دستور پزشکان اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

مؤسسه فرهنگی هنری «آراد»، مؤسسه برگزارکننده کنسرت حامیم در پی این اتفاق، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به استحضار مخاطبان خواننده محبوب آراد «حامیم» می‌رسانیم، که متأسفانه این خواننده شب گذشته دچار تصادف در یکی از اتوبان‌های تهران شده و با نظر گروه پزشکان متخصص، در بخش مراقبت‌های ویژه ICU تحت نظر است.

با توجه به اولویت سلامتی حامیم عزیز، به اطلاع می‌رسانیم که کلیه کنسرت و برنامه‌های این خواننده تا اطلاع ثانوی لغو و همه تلاش ما بر این است که او با آرامش کامل، مراحل درمانی خود را سپری نماید. احوالات عمومی حامیم تحت کنترل است و هیچ خطری سلامتی او را تهدید نمی‌کند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید