در حمله گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس به نیروهای اشغالگر در شرق شهر رفح ۱۵ نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند.

عملیات القسام در رفح / ۱۵ صهیونیست کشته و زخمی شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، گردان های شهید عزالدین القسام امروز (چهارشنبه) اعلام کرد با منفجر کردن یک بمب «رعد» در میان نیروهای اشغالگر در محله التنور در شرق شهر رفح، چندین نظامی اشغالگر کشته و زخمی شدند.

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، در عملیاتی در محله التنور در شرق شهر رفح، یک بمب رعد را منفجر کردند که منجر به کشته و زخمی شدن ۱۵ نظامی صهیونیست شد.

گردان‌های القسام ساعاتی پیش نیز اعلام کرد که ۲ تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را با راکت‌های یاسین ۱۰۵ در اطراف مسجد خالد بن الولید در محله السلام در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار داده است.

رزمندگان این گردان‌ها همچنین یک تانک مرکاوا و یک بولدوزر نوع «D۹» را در منطقه العبد جبر در اردوگاه یبنا واقع در جنوب رفح هدف قرار دادند.

این گردان‌ها همچنین از هدف قرار دادن یک بولدوزر دیگر رژیم صهیونیستی با راکت یاسین ۱۰۵ در منطقه تل زعرب در محله السلطان واقع در غرب رفح خبر دادند.

گردان‌های القسام روز گذشته نیز در عملیاتی ترکیبی گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را وارد کمینی در شرق رفح کرد. سپس با استفاده از بمب، هفت نفر از آن‌ها را کشت ‌و تعدادی دیگر را مجروح کرد.

به گزارش ایرنا، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی هفدهم اردیبهشت ماه گذشته طرح تهاجم زمینی به شهر رفح را تصویب و ابتدا بخش فلسطینی گذرگاه رفح در مرز با مصر را اشغال کرد. ارتش رژیم صهیونیستی از آن زمان به بمباران و گلوله باران مناطق مختلف شهر رفح و حمله زمینی به این شهر دست زده است که در جریان آن شمار زیادی از شهروندان فلسطینی شهید یا زخمی شده اند.

سخنگوی اداره گذرگاه‌های نوار غزه نیز عنوان کرد که این گذرگاه به علت حضور تانک های ارتش رژیم صهیونیستی در داخل آن بسته شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید