جهان‌تاب یادآور شد: اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی نیز در صورت مشاهده حجم تردد و شلوغ شدن محورها با دستور فراجا در محورهای استان انجام می‌شود.

روان شدن وضعیت تردد در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: جاده‌های مواصلاتی مازندران پس از ساعات تردد پرحجم و بار ترافیکی به تردد آرام رسید.

به گزارش سلام نو سرهنگ یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با تسنیم از آمل با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های این استان با توجه به تعطیلات روزهای چهاردهم و پانزدهم خردادماه اظهار داشت: هم‌اکنون در این محورها تردد آرام و روان برقرار است.

وی افزود: جاده‌های هراز، سوادکوه و کندوان در ساعاتی قبل شاهد حجم زیاد و بار ترافیکی سنگین را شاهد بود به طوری که اعمال محدودیت‌های ترافیکی دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه با توجه به اتمام مراسم ارتحال امام(ره) و ورود اتوبوس‌ها به محورها اکنون 95 درصد این کاروان‌ها از تهران به مازندران برگشتند، عنوان کرد: با این حجم تردد در محور کندوان، ساعت چهار براساس قوانین کنترل ترافیک یک‌طرفه شدن اعمال شد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به روان و آرام شدن جاده‌ها، رانندگان و مسافران نیاز است به نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند، اظهار کرد: در صورت خستگی و خواب آلودگی با نگه داشتن خودرو در جای مطمئن جاده، به استراحت پرداخته و پس از آن به مسیر خود ادامه دهند.

جهان‌تاب یادآور شد: اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی نیز در صورت مشاهده حجم تردد و شلوغ شدن محورها با دستور فراجا در محورهای استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***