میثم ابراهیمی خواننده پاپ موسیقی ایرانی فیلمی از کنسرت کرمان او که یک پسر جوان به روی استیج آمد و شروع به خواندن آهنگ او کرد این فیلم در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

اجرای غافلگیرکننده یک پسر جوان وسط کنسرت میثم ابراهیمی از بین تماشاچیان + فیلم

به گزارش سلام‌نو، میثم ابراهیمی متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در تهران، خواننده است.

فارغ التحصیل دیپلم رشته موسیقی و فوق لیسانس رشته مدیریت فرهنگی می باشد، بسیار با صبور و عاشق رنگ قرمز بوده و تجربه بازیگری هم دارد.

فعالیت خود را بصورت جدی با قرائت قرآن کریم در دوران کودکی شروع کرد تا اینکه با حمایت سید محمد علوی و پدر در کنار درس، وارد عرصه موسیقی شد.

در سال ۱۳۸۳ وقتی ۱۹ ساله بود قطعه آهنگی بنام وطنم را خواند و خودش به مرکز موسیقی بود و همان شب این اثر از صدا و سیما پخش شد.

این آهنگ خیلی زود توجهات را به سمت او جلب کرد.
در سال ۱۳۸۸ قطعه خونه فیروزه ای را خواند که تیتراژ برنامه ای با همین عنوان از شبکه سه بود، سپس اولین آلبوم خود بنام نبض را در فروردین ۹۲ روانه بازار کرد.

شهرت وی با تیراژ سریال دردسرهای عظیم سال ۹۳ دوباره اوج گرفت.

ابراهیمی پس از نزدیک به هفت سال فعالیت موسیقایی، سرانجام ۱۶ دی‌ ماه ۱۳۹۴ نخستین اجرای زنده‌اش در تهران را در سالن همایش‌ های برج میلاد برگزار کرد.

میثم ابراهیمی کنار مهدی غفوریان (آهنگساز) در سال ۹۴ – ۹۵ بعنوان داور استعدادیابی در برنامه سه شو به کارگردانی جواد رضویان حضور داشت.
میثم ابراهیمی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***