علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس بعد از فسخ یک طرفه خود اعلام کرده است که قصد دارد به این تیم بازگردد.

پیام علیرضا بیرانوند برای رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش سلام نو، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوشان پرسپولیس در روزهای پایانی خردادماه به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش با توجه به الحاقیه قراردادش با باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چنانچه باشگاه ۱۵ روز بعد از آخرین بازی فصل مطالبات وی را پرداخت نکنند، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند، اقدام به فسخ یک طرفه با سرخ‌پوشان کرد.

به گزارش ایرنا، این در شرایطی بود که با توجه به اسناد منتشرشده باشگاه تمامی مطالبات این بازیکن را پرداخت کرده و فسخ بیرانوند غیرقانونی است و همین موضوع طبعات سنگینی برای وی خواهد داشت. همین موضوع سبب شد تا سنگربان ملی‌پوش سرخ‌پوشان به اشتباه فاحش خود و وکیلش پی ببرد و بارها و بارها در در نوبت‌های مختلف دیگران را برای بازگشت، واسطه کند، اما این موضوع با مخالفت مدیریت و هیات مدیره باشگاه مواجه شد.

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس حالا در اقدامی دیگر این‌بار توسط وکیلش اعلام کرده از اقدام خود پیشمان است و قصد دارد به پرسپولیس بازگردد. بدین ترتیب باشگاه پرسپولیس و رضا درویش باید تصمیم نهایی را در مورد سنگربان پرحاشیه خود بگیرند. گفتنی است درویش بعد از این موضوع از سوی هیات مدیره باشگاه مامور به جذب جاشنین بیرانوند شده است و باید ببینیم این دروازه‌بان پرحاشیه به پرسپولیس باز خواهد گشت یا خیر؟

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید