بیائید سرنوشت خود را به دست گرفته و دست در دست هم با انتخابی آگاهانه مسیر تغییر و پیشرفت کشور را فراهم سازیم.

دعوت انجمن تهیه کنندگان سینمای ایران به شرکت در انتخابات

انجمن تهیه کنندگان سینمای ایران به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مردم را دعوت کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا در متن این پیام آمده است :«ملت بزرگ ایران نیک می داند انتخابات سرنوشت ساز پیش رو نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده کشور داشته و هرگونه بی تفاوتی، سهل انگاری و کوتاهی نسبت به آن، زیان بار خواهد بود.
امروز باید پذیرفت رفع نارضایتی عمومی حاکم بر کشور، مشکلات فراوان صنفی و برخوردهای غیرفرهنگی با پدیده های فرهنگی، فیلترینگ و هرگونه اراده در تغییر شرایط فعلی، تنها از طریق صندوق های رای میسر است و بی تفاوتی و عدم مشارکت در انتخابات، ضمن تثبیت وضع موجود، خسارت های جبران ناپذیری را بر ملت و کشور وارد خواهد ساخت.
ما بر این باوریم که تحقق عدالت اجتماعی ورفاه ملت شایسته ایران درگرو مشارکت در این انتخابات است و این انتخابات فرصت بزرگی برای حاکمیت است تا خواسته های به حق و مطالبات و آرمان های زمین مانده ملت را مورد توجه قرار دهد. اکثریت هیات مدیره انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران متواضعانه و در عین حال مصرانه از عموم مردم فهیم و موقعیت شناس کشور، خصوصا هنرمندان عزیز و فرهیخته دعوت می‌نماید در این شرایط حساس به هیچ وجه از حق خود صرف نظر ننموده و با  عدم مشارکت مؤید وضع فعلی نشوند. بیائید سرنوشت خود را به دست گرفته و دست در دست هم با انتخابی آگاهانه مسیر تغییر و پیشرفت کشور را فراهم سازیم .»

انتهای پیام 

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید