رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان از آغاز به کار ادارات دولتی و بانک‌ها با سه ساعت تاخیر در روز شنبه نهم تیرماه خبرداد.

فوری؛ ادارات فردا شنبه ۹ تیر در کدام استان ها تعطیل شد؟

به گزارش سلام نو، رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان از آغاز به کار ادارات دولتی و بانک‌ها با سه ساعت تاخیر در روز شنبه نهم تیرماه خبرداد.

رضا شریفی شامگاه امروز جمعه در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به حضور تأثیرگذار کارمندان دولت در امر برگزاری انتخابات و تمدید و طولانی شدن فرآیند اخذ رأی، افزود: با تصمیم استاندار سیستان و بلوچستان، تمام ادارات دولتی و بانک‌های استان فردا شنبه نهم تیرماه ۱۴۰۳، با سه ساعت تأخیر و از ساعت نه صبح، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد./مهر

به گزارش سلام نو، بهنام نظری شامگاه جمعه در محل ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: بر اساس قانون، ساعت ۲۴ زمان‌پایان انتخابات است اما مسؤولان شعب مکلفند تا آخرین فردی که در شعب حضور دارند، رأی‌گیری انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: با توجه به اینکه شمارش آرا در شعب، پس از ساعت ۲۴ آغاز و زمان بر است می‌انجامد از این رو کارکنان دولتی که در شعب اخذ رأی حضور دارند، فردا (شنبه) نهم تیرماه تعطیل هستند و این تعطیلی شامل کارکنان شیفتی نیست. و باید هماهنگی لازم با مجموعه خود داشته باشند.

رسانه‌ها، مشارکت مردم را به تصویر کشیدند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی هم گفت: در راستای تأمین امنیت انتخابات، هفت هزار نفر از نیروهای بسیجی در این استان فعالیت داشتند.

سردار مرتضی عمومهدی افزود: رده‌های مختلف سپاه روح‌الله از یک ماه گذشته، اقدامات تبیینی و روشنگری مناسبی در راستای افزایش مشارکت حداکثری مردم انجام دادند.

وی بیان کرد: در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳، نقش رسانه‌ها در افزایش مشارکت مردم برجسته بود و امروز (جمعه) هم لحظه به لحظه مشارکت مردم را به تصویر کشیدند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی می‌افزاید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید