جزئیات حمله تروریستی به خودروی حامل صندوق اخذ در سیستان و بلوچستان اعلام شد.

لحظه هولناک حمله تروریستی به خودروی صندوق اخذ رای + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از  شرق، بامداد امروز «شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳»ُ افراد مسلح جهت ربودن صندوق آرای منطقه «جکیگور» در جنوب استان سیستان و بلوچستان، به خودروی عوامل اجرایی و انتظامی صندوق اخذ رای از چند جهت تیراندازی کردند.

در پی حمله تروریستی به خودروی حامل صندوق‌های اخذ رای  انتخابات ریاست جمهوری  یکی شعب‌ شهرستان «جکیگور» در جنوب سیستان و بلوچستان، دو نفر شهید شدند.

بنابر اعلام منابع آگاه، بامداد امروز «شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳» و پس از اتمام فرآیند رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری، در مسیر بازگشت صندوق‌ها به فرمانداری، اشرار مسلح ناشناس به یکی از خودروهای حامل صندوق اخذ آرای مردم در محور راسک به جکیگور حمله کردند که بر اثر این حمله، دو نفر از ماموران بدرقه صندوق، شهید شدند و تعدادی از اعضای صندوق نیز مجروح شدند.

دو نفر از ماموران بر اثر حمله اشرار مسلح به خودروی حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور جنوب سیستان و بلوچستان شهید شدند. سرباز وظیفه «فرهاد جلیل» و گروهبان یکم مرزبانی «ابراهیم مرمزی» در این درگیری به شهادت رسیدند.

خبرهای تکمیلی در این خصوص متعاقباً اعلام خواهد شد.

اسامی شهدای حمله تروریستی به خودروی صندوق رای 

ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: «سرباز وظیفه انتظامی «فرهاد جلیل» و گروهبانیکم مرزبانی «ابراهیم مرمزی»، بامداد امروز، در پی حمله اشرار مسلح به خودروی حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور این استان به شهادت رسیدند.

افراد مسلح ناجوانمردانه جهت ربودن صندوق آرای منطقه جکیگور، به خودروی عوامل اجرایی و انتظامی صندوق اخذ رای از چند جهت تیراندازی کردند.

با رشادت ماموران انتظامی محافظ، صندوق آرای مردم حفاظت شد ولی ۵ نفر از عوامل اجرایی و انتظامی مجروح شدند و به مرکز درمانی منتقل شدند؛ متاسفانه ۲ نفر به نام سرباز وظیفه انتظامی «فرهاد جلیل» و گروهبان‌یکم مرزبانی «ابراهیم مرمزی» به شهادت رسیدند.»

حمله تروریستی به خودروی صندوق رای در جکیگور

منبع: مهر
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید