مهدی سلوکی، در سریال ستایش ایفای نقش کرده است.

مهدی سلوکی در کنار همسر زیبایش  + عکس

بیوگرافی

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا مهدی سلوکی معروف به متخصص و محمد فردوس نوه حشمت فرزند طاهر (سریال ستایش)، متولد ۱۴ خرداد ۱۳۶۱ در گلپایگان بازیگر ایرانی است. با اجرای برنامهٔ تلویزیونی نیم‌رخ وارد تلویزیون شد. وی برادر کوچکتر محمد سلوکی مجری تلویزیون است.

مهدی-سلوکی (1)

خانواده

پدرش سرهنگ نیروی هوایی و اصالتا تهرانی و مادرش اهل اراک است تنها یک برادر بزرگ تر از خود بنام محمد سلوکی دارد که از مجریان باسابقه تلویزیون می باشد. مهدی دیپلم خود را در سال ۱۳۷۹ وقتی ۱۹ ساله بود دریافت کرد. پس از خدمت سربازی در کنکور شرکت کرد و در درشته بازیگری دانشگاه آزاد اراک قبول شد اما فعالیت های هنری اجازه نداد تا لیسانس پیش برود. مهدی سلوکی آذر ۱۳۹۳ وقتی ۳۲ ساله بود ازدواج کرده و متاهل می باشد.

مهدی سلوکی

اوج شهرت

با بازی در سریال چراغ های خاموش در ماه رمضان ۱۳۸۰ ساخته کاظم بلوچی و پس از آن با بازی در سریال نرگس به کارگردانی سیروس مقدم شناخته و مشهور شد.

مهدی سلوکی

تحصیلات

مهدی سلوکی در هنرستان رشتهٔ گرافیک را برگزید و در همین مقطع بود که جذب کار تلویزیونی شد. او در سال ۱۳۷۹ دیپلم خود را از هنرستان مالک اشتر تهران دریافت کرد. مهدی سلوکی با سریال نرگس به شهرت رسید که در آن هم بازی مرحومه پوپک گلدره بود.

مهدی سلوکی

شروع بازیگری

سلوکی فعالیت بازیگری خود را بصورت جدی از ماه رمضان ۱۳۸۰ وقتی ۱۹ ساله بود با سریال چراغ های خاموش به کارگردانی کاظم بلوچی آغاز کرد. او در این سریال در کنار بازیگرانی چون خسرو احمدی در نقش آقا بهزاد بازی قابل قبولی از خود ارائه داد تا جایی که سال ها با این نقش شناخته می شد. اولین بار با فیلم سینمایی سرگیجه در سال ۱۳۸۴ وارد پرده سینما شد و با سریال نرگس در سال ۱۳۸۵ به کارگردانی سیروس مقدم مشهور شد

مهدی سلوکی

مهدی سلوکی

ازدواج محمد مهدی سلوکی

مهدی سلوکی در آذرماه ۱۳۹۳ ازدواج کرده و متاهل می باشد. او در برنامه تلویزیونی فرمول یک، از ازدواج موفق و عاشقانه خود صحبت کرد.

مهدی سلوکی

مهدی سلوکی

مهدی سلوکی

مهدی سلوکی

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید