تشدید خطر جنگ میان اسرائیل و حزب الله لبنان باعث ش‌د تا خطوط هوایی لوفت‌هانزا از تعلیق پروازهای شبانه خود به بیروت خبر دهند.

تهدید اسرائیل عامل تعلیق پروازهای آلمان به لبنان

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رژیم صهیونیستی که پس از نزدیک به ۹ ماه جنگ همه جانبه در غزه موفق به شکست حماس نشده است، اکنون به منظور ایجاد جنگ روانی علیه حزب الله از جنگ همه جانبه با لبنان سخن می‌گوید؛ موضوعی که با توجه به قدرت حزب الله و تضعیف رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ طولانی مدت، وقوع آن دور از ذهن است.

به گزارش الجزیره، خطوط هوایی لوفت‌هانزا آلمان امروز (دوشنبه) اعلام کرد که با تشدید تنش‌ها میان بیروت و تل‌آویو، پروازهای شبانه خود به لبنان را تا ۳۱ ژوئیه به حال تعلیق در می‌آورد.

سخنگوی این خطوط هوایی اعلام کرد: تغییر در برنامه پروازها از ۲۹ ژوئن آغاز می‌شود. با این حال، پروازهایی که در زمان روز به مقصد و از مبدا بیروت انجام می‌شود همچنان به قوت خود باقی است.

خطوط هوایی سوئیس یکی از زیرمجموعه‌های خطوط هوایی لوفتهانزا نیز اعلام کرد پروازهای شبانه به مقصد و از مبدا لبنان را به حال تعلیق در می‌آورد.

پیش از این وزارت خارجه آلمان و کانادا خواستار خروج شهروندان خود از لبنان شده بودند. این دو کشور دلیل این امر را تشدید تنش‌ها میان بیروت و تل آویو و احتمال شروع یک منازعه میان طرفین عنوان کرده بودند.

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله در برابر لفاظی‌های صهیونیست‌ها اعلام کرده است در صورتی که تل آویو دچار اشتباه محاسباتی شود، حزب الله از تمامی توان خود برای وارد آوردن ضربات دردناک به دشمن صهیونیست بهره خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید