قطعا با انتخابات پزشکیان به عنوان رئیس جمهور گام اول تلطیف کردن و بازسازی اصول حاکم بر عرصه سیاست خارجی است که قطعا مورد استقبال جامعه جهانی قرار خواهد گرفت و سبب تغییر دیدگاهها علیه کشور خواهد شد.

هماهنگی عجیب شبکه های خبری معاند با طرفداران کاندیدای خاص در تخریب دکتر پزشکیان

به گزارش سلام نو، سهراب مرادی در یادداشتی نوشت: در طول چند سال گذشته و پس از فوت مرحوم مهسا امینی در سال ۱۴۰۱ ، دکتر پزشکیان در یک برنامه تلویزیونی رسما مقصر این حادثه را تمام ارکان حاکمیت و حتی خود دانست و اعلام کرد : در فوت مرحوم خانم امینی حتی خود من به عنوان نماینده مجلس همراه با دستگاه‌های حاکمیتی در این اتفاق  مقصر هستیم،  آن زمان شبکه های خارج نشین و کانال تلگرافی خاص صحبت‌های وی را پوشش و هزاران تفسیر از این گفتار ایشان را مخابره کردند.
اما نکته مهم و حیاتی این روزها پس از تایید صلاحیت دکتر پزشکیان برای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و حمایت نسبی در روزهای اول و اکنون در آستانه دوره دوم که محبوبیت و صداقت وی مورد حمایت و رضایت درصد بیشتری از مردم قرار گرفته است، این شبکه ها با صدها دقیقه میزگرد، صدها خبر تخریب دکتر پزشکیان را در صدر اخبار خود قرار داده اند ، جالب اینجاست که این کانالها و شبکه های خبری کوچکترین انتقاد و یا تخریبی علیه دیگر کاندیدای ریاست جمهوری منتشر نکرده اند،به راستی چرا؟
پاسخ این سوال بسیار روشن است ؛ قطعا با انتخابات پزشکیان به عنوان رئیس جمهور گام اول تلطیف کردن و بازسازی اصول حاکم بر عرصه سیاست خارجی است که قطعا مورد استقبال جامعه جهانی قرار خواهد گرفت و سبب تغییر دیدگاهها علیه کشور خواهد شد.
از سوی دیگر پذیرفتن FATF و سایر پروتکل‌های که هیچ گونه تضادی با منافع ملی ندارد می تواند چهره مالی و اقتصادی ما را بازسازی نماید.
ارتباط بهتر و بهینه با جامعه جهانی سبب جذب سرمایه گذاری خواهد شد و سرمایه گذاری به عنوان حلقه مفقوده اقتصاد ایران می تواند سبب رشد اقتصادی شود.
در صدد نیستم تا تمام بندها را یک به یک عنوان کنم زیرا مردم فهیم و آگاه ایران به خوبی بر مباحث اشراف کامل دارند.
اما یادمان باشد برای ماندن در حلقه توسعه و نقش پررنگ به عنوان یک بازیگر منطقه ای نیازمند طبیبی ماهر با تیمی کارآمد هستیم گرنه چند صباح دیگر و پیروزی کاندیدای خاص با تفکرات جنگی و سیاست خارجی محصور در تفکرات غلط،  خودمان با دستهایمان روند مهاجرت فرزندانمان را تسریع  کنیم، شاهد کتک دختران سرزمینمان در کوچه و خیابان باشیم ، با دیدگانی اشک بار شاهد اخراج اساتید و نخبه های دانشگاهی باشیم و مهمتراز همه با سر پایین شاهد  غم سنگین سرزمین همیشه مقدس ایران باشیم.
خواهر، برادر ، پدر ، مادر، پدربزرگ ، مادربزرگ و زیباتر هموطن عزیزم برای ایران همگی بیاییم .
تا به آرش شیر ژیان، تک کمانگیر دیاران،  جانش پرتیر ترکش، جان فدای نام ایران

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید