۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 55528391

اصفهان به‌عنوان یکی از کلان شهرهای ایران و از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری کشور دارای هتل‌های متعددی است.

معرفی هتل عباسی اصفهان

شهر اصفهان نمادی از تاریخی، فرهنگ، هنر و معماری ایران است و به همین دلیل توانسته نظر گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به خود جلب نماید. یکی از معروف‌ترین هتل های اصفهان هتل عباسی است که از بزرگ‌ترین هتل موزه‌های جهان محسوب‌ می‌شود. از این رو اقامت در آن‌ می‌تواند بسیار لذت‌بخش و رویایی باشد. اگر می‌خواهید در سفر به این شهر در هتل عباسی اصفهان اقامت داشته باشید و اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی هتل عباسی اصفهان

تاریخچه هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان از قدیمی‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های ۵ ستاره این شهر است که قدمت آن به زمان سلطان حسین صفوی باز می‌گردد. معماری این هتل نیز همانند سایر بناهای قرن ۱۸ میلادی خاص و منحصربه‌فرد است، از این‌رو هتل عباسی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. در گذشته بنای هتل عباسی کنونی به عنوان کاروانسرای مدرسه چهار باغ مورد استفاده قرار می‌گرفت.

هتل عباسی در واقع هتل و موزه‌ای با قدمت ۴۰۰ ساله است که از نظر باستان شناسان و گردشگران داخلی و خارجی از زیباترین هتل‌های جهان است و می‌تواند بهترین گزینه برای اقامت باشد. معماری و نقش و نگاری که با رنگ بندی‌های سنتی ایرانی در هر بخشی از هتل به کار رفته جذابیت آن را دو چندان نموده است و با حضور در هتل عباسی‌ می‌توانید سفری به تاریخ ایران داشته باشید. به‌طور کلی این هتل از لحاظ تاریخی، اقتصادی و گردشگری از اهمیت ویژه ای در اصفهان و ایران برخوردار است.

معرفی هتل عباسی اصفهان

انواع اتاق‌های هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان دارای واحدهای اقامتی متنوعی از نظر متراژ و نوع معماری است. در واقع سبک معماری داخلی هر یک از اتاق‌ها با دیگری متفاوت است و از جمله این اتاق‌ها می‌توان به اتاق پردیس، اتاق استاندارد، اتاق چشم انداز، سوئیت پردیس، سوئیت صفوی و سوییت قاجار اشاره نمود. لازم به ذکر است که با وجود سنتی بودن معماری داخلی اتاق‌ها اما تمامی آن‌ها مجهز به مدرن‌ترین امکانات و تجهزات هستند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، اینترنت، سیستم اعلام حریق، مینی بار، قهوه ساز، صندوق امانات، تجهیزات کامل سرویس بهداشتی و ... اشاره نمود.

رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل عباسی

با رزرو هتل عباسی اصفهان‌ می‌توانید در فضای تاریخی این هتل غذاهای اصیل ایرانی را با عطر و طعمی بی‌نظیر میل کنید. این هتل دارای چندین رستوران ، سفره خانه و کافی شاپ با فضایی سنتی ، زیبا و دلنشین است. هر یک از این مجموعه‌ها انواع غذاها را با چیدمانی متفاوت و جذاب سرو می‌کنند. ازجمله رستوران‌های این هتل ۵ ستاره‌ می‌توان به رستوران چشم انداز در بام مهمانسرا، سفره خانه سنتی در ضلع شرقی باغ، رستوران چهل ستون ، کافی شاپ نقش جهان، چای خانه سنتی درضلع شمالی محوطه اشاره نمود. گردشگران و مهمانان هتل‌ می‌توانند برای صرف یک وعده غذای خوشمزه در فضایی دنج، صمیمی و شیک به یکی از رستوران‌های هتل عباسی که از بهترین رستوران‌های اصفهان هستند مراجعه کنند.

معرفی هتل عباسی اصفهان

امکانات هتل عباسی

هتل پنج ستاره عباسی اصفهان از امکانات و خدمات رفاهی بی نظیری برخوردار است. مدیران این مجموعه برنامه‌های تفریحی و سرگرمی بی‌نظیری را برای مهمانان هتل درنظر گرفته‌اند تا بتوانند اقامتی خاطره‌انگیز در اصفهان را تجربه کنند. از جمله این امکانات‌ می‌توان به کالسکه سواری در فضای بزرگ و سرسبز باغ، استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار، باشگاه، سالن ماساژ، مرکز خرید ، موزه، فروشگاه صنایع دستی، فرش و لباس‌های سنتی، پارکینگ اختصاصی و ... اشاره نمود. بنابراین مسافران با اقامت در این هتل نه‌تنها می‌توانند استراحت شبانه فوق العاده‌ای داشته باشند بلکه از امکانات تفریحی و سرگرمی بی نظیری نیز بهره‌مند خواهند شد.

جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل عباسی اصفهان

موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که در قلب منطقه تاریخی اصفهان و در خیابان چهارباغ واقع شده است. از این‌رو دسترسی بسیار مناسبی به مناطق مختلف اصفهان و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آن دارد. از جاذبه‌های گردشگری اطراف این هتل ۵ ستاره‌ می‌توان به بازار اصفهان، سی وسه پل، عمارت عالی قاپو، مسجد جامع عباسی (مسجد امام)، میدان نقش جهان، کاخ هشت بهشت و ... اشاره نمود.

بنابراین گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند با قدم زدن در فضای تاریخی اصفهان به بازدید از یکی از این جاذبه‌های گردشگری بروند. همچنین‌ می‌توانند از اتوبوس‌ها و تاکسی‌هایی که در سطح شهر فعال هستند و یا خودروهای شخصی برای جابه جایی داخل اصفهان و بازدید از امکان دیدنی آن استفاده کنند. اگر با خودرو شخصی خود به اصفهان سفر کرده‌اید می‌توانید از پارکینگ رایگان هتل عباسی نیز برای پارک خودرو استفاده کنید و دیگر دغدغه‌ای بابت این موضوع نداشته باشید.

معرفی هتل عباسی اصفهان

رزرو هتل عباسی اصفهان با اسنپ تریپ

هتل عباسی یکی از زیباترین، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین هتل‌های ایران است. این هتل موزه به دلیل ویژگی‌های منحصربه فردی که دارد دارای طرفداران بسیاری است. از این‌رو مسافرانی که‌ می‌خواهند در هتل عباسی اقامت داشته باشند باید حتما یک الی دو هفته پیش از سفر برای رزرو هتل اقدام کنند. به این ترتیب‌ می‌توانند در سفر خود به اصفهان اقامتی رویایی در فضای لوکس و تاریخی هتل عباسی داشته باشند. برای رزرو آنلاین هتل عباسی‌ می‌توانید به وب‌سایت اسنپ تریپ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراجع معتبر رزرو هتل در کشور مراجعه کنید. این مجموعه با همکاری انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در سراسر کشور شرایطی را فراهم نموده تا مسافران بتوانند با بهترین قیمت هتل مورد نظر خود را در شهر مقصد رزرو کنند و سفری خاطره‌انگیز و بدون دغدغه داشته باشند. لازم به ذکر است که اسنپ تریپ دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته تا پایان سفر است و در صورت بروز هرگونه مشکل‌ می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار کنید.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***