اگر اهل خرید مداوم لوازم آرایشی و بهداشتی هستید در جریان قیمت های این محصولات قرار دارید و می دانید که برای تهیه برخی محصولات باید هزینه زیادی پرداخت کرد، به ویژه اگر برند موردنظر شما خارجی باشد.

دلایلی که باعث شد ضد آفتاب درماتیپیک جز پرفروش ترین ضد آفتاب های ایرانی شود

درماتیپیک یک برند معروف داروخانه ای است که محصولات پوستی تحت پوشش فرانسه را با تنوع و کیفیت بالا تولید می کند. این برند یک برند محبوب بین مردم است. یکی از محصولات پرطرف دار و پرفروش این برند ضد آفتاب هایش بوده که به دلیل محافظت بالا از پوست در مقابل اشعه های UV با وزن سبک و جذب بالا باعث حفظ سلامت پوست صورت شما شده است؛ در این ضد آفتاب ها از تکنولوژی Helogaurd برای جلوگیری از تخریب دی ان ای سلولی پوست استفاده کرده اند. انواع مختلف این ضد آفتاب ها شامل فلویید مت و هیدرا می شوند که مناسب برای پوست های خشک، ضدالتهاب، ضد لک و ضد جوش هستند.

محافظت از عمق پوست

یکی از مهم ترین دلایلی که ضد آفتاب درماتیپیک پرفروش و پرطرف دار در بین زنان شده این است که می تواند از عمق پوست شما محافظت کند و تنها سطح پوست را نمی پوشاند؛ به همین دلیل استفاده از این ضد آفتاب می تواند از روند پیری پوست و چین و چروک های ایجاد شده جلوگیری کرده و از آسیب نور خورشید و سوختگی که در پی آن خطوطی در چهره ایجاد می شود ممانعت ورزد.

تنوع بسیار بالا

در حال حاضر می توانید هفت نوع از انواع مختلف ضد آفتاب درماتیپیک که در ایران موجود است را مشاهده کنید. این میزان تنوع در محصول و همچنین میزان تنوع رنگی برای ضد آفتاب های رنگی این برند توجه بسیاری از خانم ها و آقایان را به خود جلب کرده است. هر کدام از این هفت محصول برای نیازهای مخصوص و انواع خاص پوست طراحی شده اند. همه افراد می توانند باتوجه به نیاز خود و نوع پوست خود درست ترین و باکیفیت ترین ضد آفتاب را از این برند خریداری کنند.

بدون اثر سفیدی و رد انداختن

یکی از مشکلاتی که اکثر ضد آفتاب ها دارند و مردم را ناراضی کرده این است که مدتی بعد از استفاده آن روی صورت رد انداخته و سفید می شود و پوست صورت حالت بدی به خود می گیرد. خبر خوب این است که محصولات و ضد آفتاب های درماتیپیک جز این دسته از محصولات نیستند و شما می توانید با خرید ضد افتاب درماتیپیک با خاطر آسوده از آن استفاده و نگران زیرساز آرایش خود نباشید. هنگام استفاده از آن به تنهایی نیز صورتی تمیز و آراسته خواهید داشت.

جذب سریع و عدم احساس سنگینی روی صورت

اکثر افراد هنگام استفاده از ضد آفتاب ترجیح می دهند که کرم به سرعت جذب صورت شود و برای مدت طولانی روی پوست بماند؛ اما درعین حال سبک بودن کرم ضد آفتاب نیز مهم است. این کرم ضد آفتاب از برند درماتیپیک دارای وزن سبکی بوده که افراد هنگام استفاده از آن سنگینی را روی پوست خود حس نمی کنند، همچنین اگر ضد آفتاب وزن سنگینی داشته باشد جلوی تنفس پوست را نیز می گیرد که این ضد آفتاب از این عیب نیز جلوگیری می کند و به راحتی جذب پوست شده و اجازه تنفس به پوست را می دهد.

مقاومت مناسب در برابر آب و تعریق

حتماً می دانید هنگامی که صورت با آب تماس پیدا کند اثر ضد آفتاب کم شده و کم کم از بین می رود، همچنین هنگام تعریق نیز ممکن است ضد آفتاب اثر محافظت کنندگی خود را از دست بدهد. محصولات و ضد آفتاب های درماتیپیک ثابت کرده اند که مقاومت زیادی در برابر تعریق و تماس با آب (شستن صورت یا رفتن به استخر) دارند و خاصیت حفاظت کنندگی خود را از دست نمی دهند، با این وجود برای اثرگذاری بیشتر و حفاظت بالاتر حتماً ۱۵ دقیقه قبل از قرارگرفتن در معرض نور خورشید کرم را زده و بعد از آن هر دو ساعت آن را تمدید کنید.

دلایلی که باعث شد ضد آفتاب درماتیپیک جز پرفروش ترین ضد آفتاب های ایرانی شود

داشتن اس پی اف ۵۰

اس پی اف که مخفف کلمه Sun Protection Factor به معنای عامل محافظت در برابر خورشید است، باید در محصولات ضد آفتاب درصد بالاتری از ۳۰ داشته باشد تا بتواند احتمال آفتاب سوختگی و آسیب دیدگی ناشی از اشعه خورشید را کاهش دهد. انواع مختلف ضد آفتاب های درماتیپیک محافظت بالایی در برابر اشعه مادون بنفش خورشید دارد؛ زیرا دارای اس پی اف ۵۰ است و مانع خشک شدن، آسیب دیدگی، آفتاب سوختگی و ایجاد چین وچروک در پوست می شود.

مزایا استفاده از ضد آفتاب درماتیپیک

استفاده از محصولات و ضد آفتاب درماتیپیک مزایا و ویژگی هایی به همراه دارد که باعث پرفروش و پرطرف دار بودن این محصول شده که در ادامه برخی از این ویژگی ها بیان شده است:

  1. کیفیت بالا و قیمت پایین دارد.
  2. با تکنولوژی Patch ۲۰ آبرسان پوست است.
  3. لایه بردار و روشن کننده پوست با وجود تکنولوژی سالیسیلیک
  4. تأیید شده توسط متخصصان پوست
  5. دارای بافت سبک و عدم سنگینی و چسبندگی
  6. داشتن جدید ترین تکنولوژی و متریال مرغوب
  7. فاقد هرگونه تست حیوانی و کرولتی فری

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

اگر اهل خرید مداوم لوازم آرایشی و بهداشتی هستید در جریان قیمت های این محصولات قرار دارید و می دانید که برای تهیه برخی محصولات باید هزینه زیادی پرداخت کرد، به ویژه اگر برند موردنظر شما خارجی باشد. درماتیپیک که یک برند ایرانی است دارای کیفیتی شبیه به تولیدات خارجی است با این تفاوت که برای تهیه آن نیاز به پرداخت هزینه های هنگفتی ندارید و می توانید این کرم های ضد آفتاب باکیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی تهیه کنید. همچنین این کرم های ضد آفتاب نسبت به قیمتشان پوشش دهی بالاتری دارند و در تمام سطح پوست پخش شده و آن را می پوشانند.

انواع ضد آفتاب درماتیپیک

این ضد آفتاب ها انواع مختلفی دارند که مناسب برای انواع پوست های مختلف از جمله خشک و چرب یا جوش دار و لک دار است که به برخی از این ضد آفتاب ها در ادامه اشاره می کنیم:

۱) ضد آفتاب پوست چرب جوش دار Spf۵۰ درماتیپیک:

اگر دارای پوستی چرب و دارای آکنه هستید این محصول مناسب پوست شما است؛ زیرا با عوامل ضد جوشی که دارد به کاهش جوش ها و عدم ایجاد دوباره آن ها کمک می کند و منافذ باز پوست که علت ایجاد جوش ها هستند که می بیند و ترشح چربی پوست را تنظیم می کند.

۲) ضد آفتاب روشن کننده و ضد لک Spf ۵۰ درماتیپیک

چنان که دارای پوست چرب یا مختلط بوده که مستعد ایجاد لک است، استفاده از این ضد آفتاب را از دست ندهید؛ زیرا این محصول می تواند انواع لکه های موجود روی پوستتان که ناشی از لیزر، بالارفتن سن، نور خورشید و تغییرات هورمونی ایجاد شده را کاهش دهد و پوستی روشن و شفاف را به شما هدیه دهد.

۳) ضد آفتاب بی رنگ هیدرا مناسب پوست های خشک با Spf۵۰ درماتیپیک

ضد آفتاب بی رنگ هیدرا مناسب پوست های خشک و دهیدراته است که خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی دارد و از چین و چروک های ناشی از پیری در شما جلوگیری می کند.

دلایلی که باعث شد ضد آفتاب درماتیپیک جز پرفروش ترین ضد آفتاب های ایرانی شود

سخن پایانی

باتوجه به اینکه انتخاب ضد آفتاب بسیار مهم و حیاتی است، استفاده از ضد آفتاب هایی که توانایی و کارایی بالا تری نسبت به محافظت از پوست شما را دارند گزینه مناسب تری است یکی از این ضد آفتاب های خوب که ضد آفتاب درماتیپیک است علاوه بر محافظت پوست در برابر خورشید می تواند آبرسان و محصول ضد جوش مناسبی نیز باشد که پوستی صاف و روشن را به شما هدیه دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***