هدیه تهرانی از نیمه دوم دهه 1370 تا انتهای دهه 1380 سوپراستار زن سینمای ایران بود.

هدیه تهرانی: محمدرضا شریفی نیا نباشد می آیم!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا در پروژه عظیم «مختارنامه»، نام خیلی بازیگران آمد، اما خودشان نیامدند. حالا همه می‌دانیم نقش مختار به فریبرز عرب‌نیا رسید، نقشی که از ابتدا میرباقری برای جمشید هاشم‌پور نوشته بود. جز هاشم‌پور، دیگر کدام بازیگران به مختار نیامدند؟

اگر افراط تلویزیون در نمایش وقت و بی‌وقت «مختارنامه» نبود که از زمان پخش نخستش در سال 1389 تا امروز تقریبا هر ساله به روی آنتن شبکه‌های مختلف تلویزیون رفته و حالا دیگر نامش با تکرار بیش از حد برابر افتاده، این سریال به جای شوخی‌های رنگارنگ با دفعات پخش‌اش، با داستان و بازی‌ها و بازیگران و صحنه‌آرایی و چهره‌پردازی و کارگردانی‌اش به یاد آورده می‌شد.

هدیه تهرانی از نیمه دوم دهه 1370 تا انتهای دهه 1380 سوپراستار زن سینمای ایران بود. گروه کارگردانی «مختارنامه» برای نقش جاریه، همسر عمر سعد، با او تماس می‌گیرد و به ادعای کتاب، تهرانی بدون خواندن فیلمنامه نقش جاریه را می‌پذیرد، فقط به شرط اینکه محمدرضا شریفی‌نیا در سریال حضور نداشته باشد. به گفته نویسنده کتاب «پرونده مختارنامه»، هدیه تهرانی دستمزد معقول 75 میلیون تومانی برای کل نقش پیشنهاد می‌دهد و حتی بعد از چک‌وچانه، 2 میلیون تومان هم تخفیف می‌دهد. اما شریفی‌نیا به میرباقری ذهنیت داده که بازیگری مثل تهرانی باید مجانی در «مختارنامه» بازی کند و حتی گویا به میرباقری گفته اگر خودش به تهرانی زنگ بزند، تهرانی مجانی می‌آید. در نهایت این همکاری ممکن نمی‌شود و نقش به ماه‌چهره خلیلی می‌رسد که او با مبلغی در حدود 37 میلیون تومان این نقش را بازی می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***