علی قربان‌زاده بازیگر عکسی از لاغری شدید و تغییر چهره او در سن ۴۵ سالگی در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

عکس غم‌انگیز از تغییر چهره شدید بازیگر مرد مشهور سینما و تلویزیون + عکس

به گزارش سلام نو، علی قربان‌ زاده متولد ۳۰ مهر ۱۳۵۷ در آبادان، بازیگر است.

دیپلمه رشته ریاضی فیزیک است، دوره ساختن فیلم های انیمشین را در شرکت کلک خیالدر سال ۷۳ گذرانده است، به ژانر اجتماعی در سینما علاقمند است، با فیلم نهنگ عنبر دوباره در سینماها دیده می شود.

شروع فعالیت اش با فیلم سینمایی سیاوش به کارگردانی سامان مقدم به عنوان بازیگر در سال ۱۳۷۷ بود، شانس او حضور در فیلم سیاوش در کنار هدیه تهرانی بود که او را یک شبه بشدت مطرح کرد، بلافاصله بعد از این فیلم در سری اول مجموعه داستان یک شهر ظاهر شد و بر محبوبیت خود افزاد.

تابحال در تئاتری بازی نکردم، البته یک بار به کمک چند تن از دوستانم یک کار تئاتر آماده کردیم که متاسفانه با عدم همکاری اداره تئاتر روبه رو شدیم و نهایتا نتوانستیم این تئاتر را روی صحنه ببریم.

به نقش سیاوش در فیلم سیاوش خیلی علاقه دارم به دلیل اینکه قرار بود من ابتدا به عنوان دستیار کارگردان مشغول به کار شوم و قرار نبود که بازی کنم ولی روند کار بها ین ترتیب پیش رفت و در نهایت به ایفای نقش پرداختم و همکاری در ین فیلم برای من بسیار خاطره انگیز بود.

لذا به این فیلم و نقش خودم در آن بیشتر از همه علاقه دارم.

علی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***