محمد شریعتی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق گسترده انبار بزرگ سلیندرهای گاز در اصفهان خبر داد.

آتش سوزی وحشتناک در انبار بزرگ سلیندرهای گاز در اصفهان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان یکی از کارگران این انبار دچار سوختگی جزئی و یکی از آتش نشانان نیز دچار مصدومیت شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مهار آتش انبار سیلندرهای گاز در اصفهان طی شامگاه دوشنبه خبر داد.

محمد شریعتی افزود: این حادثه در انباری به مساحت حدود ۲۳۰ متر رخ داد و هر لحظه تعدادی از ۲۸۰ سیلندر گاز در حال انفجار بود که وحشت ایجاد می‌کرد.

وی اضافه کرد: امکان انفجار سیلندرهای گاز موجب شد تا ساکنان منازل مسکونی تا شعاع ۵۰ متری حادثه تخلیه شوند و تردد در محدوده اطراف حادثه ممنوع شد.

شریعتی گفت: این حادثه در محل نگهداری کپسول‌های گاز ۱۱ کیلویی و کپسول هوا در خیابان کشاورزی و انتهای خیابان باغ فردوس اصفهان اتفاق افتاد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان یکی از کارگران این انبار دچار سوختگی جزئی و یکی از آتش نشانان نیز دچار مصدومیت شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***