مردی درخواست طلاق از همسرش را به دلیل چالش اینستاگرامی داشت.

چالش اینستاگرامی منجر به طلاق شد

 به گزارش سلام نو، صفحه اینستاگرامی «خبرخوان حقوقی و قضایی میزان» تلخیص گزارشی از روزنامه ایران را به اشتراک گذاشت. در این گزارش آمده است: زن و مرد جوان وارد دادگاه شدند و بلافاصله زوج گفت: «جناب قاضی من می‌خواهم این خانم را طلاق بدهم تا شاید بتوانم دوباره طعم آرامش را بچشم... یک‌سال قبل برای بازی جرئت یا حقیقت به یک کافه رفته بودم، این خانم هم آنجا بود. از او خوشم آمد و حین بازی به دوستم گفتم برای اثبات جرئت می‌روم و از این دختر خواستگاری می‌کنم. اماای کاش لال می‌شدم و این کار را نمی‌کردم. این زن دیوانه فضای مجازی و اینستاگرام است. چالش‌های مسخره این خانم در اینستاگرام تمامی ندارد. یک روز که سر کار بودم زنگ زد گفت که تصادف کرده‌ام، بیا خانه حالم خیلی بد است. با عجله کارم را رها کردم و به خانه رفتم ببینم چه شده که به محض باز کردن در، دیدم دوربین گذاشته و از من فیلم می‌گیرد و می‌خندد. کاش فقط همین باشد. یک دفعه می‌بینم استوری گذاشته که در جاده شمال است و با دوستانش رفته بدون اینکه به من حرفی بزند. همین هفته پیش یک روز که می‌خواستم بروم سرکار، صبح که بلند شدم از دیدن سر و وضع خودم وحشت کردم. وقتی من خواب بودم، او دست‌های مرا لاک قرمز زده بود و صورتم را آرایش کرده بود. از قضا من آن روز جلسه مهم کاری داشتم و به خاطر این رفتار نتوانستم به‌موقع برسم و برایم خیلی بد شد. وقتی گفتم چرا این کار را کردی، گفت چالش بود.»
قاضی رو به زن جوان کرد و گفت: «دخترم تو چنین کارهایی می‌کنی؟»
او هم با خنده گفت: «جناب قاضی همه مردم همین کارها را می‌کنند و با این کارها کلی پول در اینستاگرام در می‌آورند. من نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر دنبال‌کننده دارم باید برای آن‌ها یک سرگرمی انجام بدهم. من این چالش‌های قشنگ را از پیج‌های خارجی پیدا می‌کنم. چرا شوهران آن‌ها طلاق‌شان نمی‌دهند و ناراحت نمی‌شوند؟ من برای صفحه اینستاگرامم خیلی زحمت کشیده‌ام و نمی‌توانم آن را از دست بدهم.»
قاضی که این حرف‌ها را شنید، گفت: «طلاق همیشه بهترین راه‌حل نیست. به نظرم شما باید ابتدا دو ماه به کلاس‌های مشاوره بروید اگر مشکل‌تان حل نشد آن وقت حکم طلاق را صادر می‌کنم.»

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***