پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در فصل نقل و انتقالات عالی کار کرده است دیگر برای رسیدن به موفقیت هیچ بهانه‌ای وجود ندارد.

لطیفی: بهترین نفرات برای استقلال جذب شده‌اند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال روز جمعه اظهار داشت: استقلال پس از سال‌ها به بخش خصوصی واگذار و هلدینگ خلیچ فارس مالکیت این تیم را بر عهده گرفت. این اتفاق باعث شد تا پس از سال‌ها ثبات به این تیم برگردد، این ثبات برای باشگاهی مثل استقلال که هر سال با تغییرات زیادی همراه بود اتفاق خوشایندی محسوب می‌شود.

لطیفی تصریح کرد: استقلال در فصل نقل و انتقالات عالی کار کرده است، بهترین نفرات برای استقلال جذب شده‌اند و دیگر برای رسیدن به موفقیت هیچ بهانه‌ای وجود ندارد. در لیگ جدید هواداران استقلال انتظار دارند تا تیمی را ببینند که هم مدعی باشد و هم به موفقیت برسد.

وی تاکید کرد: فرشید سمیعی به عنوان مدیرعامل تا اینجا کارش را خوب را خوب انجام داده است، او تمام تلاشش را کرده تا تیمی پر قدرت برای استقلال ببندد که در سه جام (لیگ برتر، لیگ نخبگان آسیا و جام حذفی) مدعی باشد. سمیعی یک استقلالی است که در سال‌های اخیر در این تیم حضور داشته و به خوبی این باشگاه را می‌شناسد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال برای برگزاری اردوی تدارکاتی به کشور ترکیه سفر کرد و این باعث می‌شود تا چند روزی به دور از هیاهو و جنجال به انجام تمرینات پیش از شروع فصل بپردازد، به طور حتم انجام تمرینات بدنسازی و تاکتیکی باعث خواهد شد تا استقلال برای شروع لیگ بیست‌و چهارم به بهترین شکل ممکن آماده شود.

وی در مورد بازی‌های المپیک پاریس نیز بیان کرد: ضعف اساسی برای ورزش ایران است که فقط در در رشته‌هایی همچون کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو شانس مدال داریم. این برای کشوری که سرشار از استعداد ورزشی است یک ضعف بزرگ محسوب می‌شود. اگر کشور ایران هشت ملیون جمعیت داشت، آنگاه می‌توانستیم این انتظار را داشته باشیم در چند رشته محدود به موفقیت برسیم اما استعدادهای ما نادیده گرفته می‌شود. اگر این استعدادها مورد توجه قرار گرفته و به آنها بها داده شود به ورزشکاران بزرگی تبدیل می‌شوند که می‌توانند در مسابقات جهانی و المپیک افتخارآفرینی کنند اما متاسفانه سو مدیریت باعث می‌شود تا این اتفاقات خوشایند رخ ندهد. من به عنوان یک ایرانی وقتی عدم موفقیت ورزشکاران کشورم را در روزهای ابتدایی المپیک مشاهده می‌کنم ناراحت می‌شوم. می‌دانم این بچه‌ها اگر امکانات کافی برایشان در نظر گرفته شود از همه رقیبان خود بهتر هستند.

لطیفی افزود: امیدوارم در ادامه المپیک ورزشکاران ایرانی بتوانند مدال‌های خوشرنگ را به دست آورده تا پیام‌آور شادی برای مردم باشند. ما برای مدال طلا به ورزش کشتی که ورزش اول ایران در آوردگاه‌های المپیک و جهانی است دل خوش کرده‌ایم و برای پخش شدن سرود ایران لحظه‌شماری می‌کنیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***