صبا باتری اسپانسر این فصل سرخپوشان ۱۵۰ میلیارد به این تیم پرداخت خواهد کرد.

قرارداد ۱۵۰ میلیاردی باشگاه پرسپولیس از صبا باتری + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس در سامانه افشای بورس، اسپانسر جدید سرخپوشان که جایگزین ایرانسل شده برای یک فصل به عنوان حامی مالی این باشگاه فعالیت خود را خواهد داشت.

به این ترتیب صباباطری که روزگاری در فوتبال ایران تیمداری می‌کرد و جزو باشگاه‌های متمول لیگ برتر هم بود، برای یک فصل ۱۵۰ تا ۱۶۵ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس پرداخت خواهد کرد. این در حالی است که فصل گذشته ایرانسل ۱۱۰ میلیارد برای اسپانسری به پرسپولیس پرداخت می‌کرد.

با اعلام باشگاه پرسپولیس این قرارداد به بازیهای لیگ برتر، جام حذفی و ۴ دیدار ابتدایی لیگ نخبگان اختصاص خواهد داشت. مشخص نیست که پرسپولیس برای ۴ دیدار دیگر مرحله گروهی لیگ نخبگان و همچنین در صورت صعود در مراحل حذفی، چه برنامه‌ای دارد.

همچنین مبلغ مورد توافق در پنج قسط تا پایان فصل به باشگاه پرسپولیس پرداخت خواهد شد تا سرخپوشان از مهمترین حامی مالی این فصل خود رقم قابل توجهی را کسب کنند که احتمالا بیشترین عدد کسب شده در فوتبال ایران خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس همچنین برای قسمت‌های دیگر پیراهن خود با سایر شرکت‌های اقتصادی قرارداد امضا خواهد کرد.

لازم به ذکر است باشگاه پرسپولیس احتمالا تنها برای قرارداد بازیکنان و کادرفنی خود حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت خواهد کرد و با هزینه جاری باشگاه، هزینه باشگاه بیشتر هم خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***