ایمان اشراقی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود فیلمی از رقص خودش در روز جشن تولدش منتشر کرد.

رقص و حرکات عجیب ایمان اشراقی بازیگر سریال خط قرمز در جشن تولدش + فیلم

به گزارش سلام نو، ایمان اشراقی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل دکترای پریونتیو کاردیولوژی (قلب) از دانشگاه انگلستان و دوره ددیه پوست، مو و زیبایی از فرانسه می باشد که سابقا در سریال «خط قرمز» دیده شد.

ایمان اشراقی در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده است و تنها یک برادر کوچکتر از خود بنام «ایمن» دارد.

پدرش مهندس احمدی اشراقی اصالتا اهل شهرستان گلپایگان و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های ساختمانی استان تهران و از نیکوکاران صاحب نام بود.

بخاطر علاقه اش به هنر دوره های بازیگری را زیر نظر امین تارخ گذراند تا اینکه سال ۱۳۷۸ زمانی که ۲۳ ساله بود اولین بار در فیلم «متولد ماه مهر» جلوی دوربین رفت.

سال ۱۳۷۹ اولین بار با سریال «همسفر» به کارگردانی قاسم جعفری وارد قاب تلویزیون شد و یکسال بعد در فیلم «آتانازی» در کنار حسام نواب صفوی حضور داشت.

در آذر ماه ۱۳۸۰ با شروع پخش سریال «خط قرمز»، ایمان اشراقی در نقش کامران در کنار شهرام حقیقت دوست، سروش گودرزی و پویا امینی به شدت مشهور شد.

بعد از سریال «خط قرمز» برای گرفتن تخصص خود به دانشگاه امپریال لندن در کشور انگلستان رفت و در رشته «پریونتیو کاردیولوژی» (قلب) تحصیل کرد.

در ادامه دوره های تخصصی «پوست، مو و زیبایی» را در کشور فرانسه گذراند و حالا کلینیک تخصصی زیبایی «ایمانمهر» را در تهران اداره می کند.

او صرفا در زمینه های زیبایی که تهاجمی نیست مثل؛ تزریق فیلر، بوتاکس، لاغری و … می تواند کار کند و توانایی و مجوز انجام جراحی زیبایی ندارد.

آقای بازیگر دارای استایل متفاوتی هست که نمی توان او را با هیچ یک از مردان شرقی مقایسه کرد، او آرایش می کند و طرز گفتار مخصوص خود را هم دارد.

بارها شایعات مختلفی از تغییر جنسیت او منتشر شده که صحت ندارد، خودش می گوید این سبک رفتاری وی بیشتر مربوط به ژنتیک اش است.

دکتر اشراقی بعد از سال ها دوری از عرصه بازیگری سال ۱۳۹۶ با تئاتر «جنین» بروی صحنه بازگشت و یکسال بعد هم در نمایش «بولدوزر» حضور داشت
سال ۱۳۹۸ هم در فیلم «مورچه خوار» به کارگردانی شاهد احمدلو حضور داشت.

این هنرمند تاکنون موفق به کسب افتخاراتی چون بهترین بازیگر شبکه ۳ سیما و پزشک نمونه همایش سلامت و پزشکی شده‌ است.

اشراقی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***