هادی عامل، گزارشگر کشتی وی درحال گزارشگری کشتی امیرحسین زارع بود یک لحظه فکر کرد میکروفنش خاموش می‌باشد خطاب به دوستش گفت: به خدا من در کشتی اشتباه نمی‌کنم/اما امیرحسین زارع نسبت به سال قبل افت کرده/ اومثل آدمک بارانداز خورد!.

صدای لورفته از اظهارنظر جنجالی هادی عامل درباره کشتی گرفتن امیرحسین زارع ! + فیلم

به گزارش سلام نو، هادی عامل متولد ۱۰ مرداد ۱۳۳۴ در مشهد، گزارشگر است.

معلم بازنشسته ورزش است، از کشتی گرفتن به گزارشگری کشتی رسیده و حالا با اصطلاح های خاص خود به شدت محبوب است، ازدواج کرده و سه فرزند دارد.

پدرم اهل زابل و مادرم نیشابوری بودند

پدر بزرگم بخاطر خشکسالی زابل به مشهد مهاجرت کرده بود، فرزند دوم خانواده هستم و برادر بزرگم چنگیز قهرمان کشی و دوبرادر کوچکم نیز در کشتی فعال بودند.

از ۱۲ سالگی وارد رشته کشتی و مدتی بعد قهرمان آموزشگاه های کشور شد و در رده جوانان هم نایب قهرمانی کشور را بدست آورد

در  ۱۹ سالگی و انتخابی تیم ملی از انگشتان دست به شدت آسیب دید و مجبور شد برای درمان به آلمان برود که آنجا با تاکید پزشکان مجبور شد برای همیشه کشتی را کنار بگذارد.

بعد از کناره گیری از کشتی در سال ۱۳۶۳ شروع به گزارشگری کشتی در مشهد کرد، و در سال ۱۳۶۷ با دعوت مدیر گروه ورزشی صدا و سیما به تهران هم رفت و آمد می کرد.

آقای عامل با گزارش های هیجانی و جذاب خود، مزه دیدن کشتی را صد برابر می کند، اصطلاح چغدر بد بدن او برای ورزشکارانی که به سختی امتیاز می دهد بارها در گزارش هایش شنیده می شود.

استاد عامل سالهاست ازدواج کرده و دو پسر و یک دختر دارد،

پسرش بزرگش افشین قهرمان جوانان کشور در کشتی شد اما با آسیب دیدگی کتف دیگر نتوانست ادامه دهد، دخترش نیز بازیکن سطح آموزشگاهی بسکتبال است

پسر کوچکش نیز فارع التحصیل رشته هنر می باشد.

کد خبرنگار: ۲۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***