قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار به ۳ میلیون و ۴۷۹ هزار تومان رسید و سکه امامی با قیمت ۴۱ میلیون و ۵۸۵ هزار تومان معامله شد.

افزایش دوباره قیمت طلا و سکه/  سکه امامی ۴۱ میلیون و ۵۸۵ تومان شد

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، قیمت طلا و سکه به عوامل مختلفی از جمله عرضه و تقاضا، نرخ ارز، وضعیت اقتصادی کشور و رویدادهای جهانی بستگی دارد. قیمت طلا و سکه معمولاً در بازارهای مالی و طلافروشی تعیین می‌شود و ممکن است در طول زمان تغییر کند. برای استفاده بهتر از سرمایه‌گذاری در طلا و سکه، مشاوره از کارشناسان مالی و آشنایی با اخبار و تحولات اقتصادی مهم است.امروز قیمت سکه امامی ۴۱ میلیون و ۵۸۵ تومان رسید.

قیمت طلا و سکه

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا امروز با افزایش ۰.۴ درصدی، از ۲,۴۳۱ (دو هزار و چهارصد و سی و یک ) دلار به ۲,۴۴۱ (دو هزار و چهارصد و چهل و یک ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران امروز با افزایش ۱۱ هزار تومانی به قیمت ۳ میلیون و ۴۷۹ هزار تومان رسید.

قیمت مثقال طلا 18 عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا 18 عیار با افزایش ۰.۳۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۰۳۵,۰۰۰ (پانزده میلیون و سی و پنج هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه امامی

گزارش‌ها نشان می‌دهد که هر قطعه سکه امامی در بازار با افزایش ۵ هزار تومانی به قیمت ۴۱ میلیون و ۵۸۵ هزار تومان رسیده است.

قیمت نیم سکه امروز

در بازار امروز نیم سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان کاهش، ۲۲,۹۵۰,۰۰۰ (بیست و دو میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ ربع سکه

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان کاهش، ۱۴,۹۵۰,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی امروز بدون تغییر، ۷,۰۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون) تومان نرخ گذاری شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***