در تصادف دستگاه تریلر ۱۸ چرخ با ۱۱ خودروی پارک شده در خیابان استخر تهران و چند باب مغازه، تاکنون سه نفر جان خود را از دست دادند.

فیلم دیده نشده از لحظه تصادف مرگبار تریلی با ۱۱ خودرو در تهران

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز، حادثه برخورد تریلر ۱۸ چرخ با ۱۱ خودروی پارک شده در خیابان استخر تهران، روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه ساعت ۷ و ۲۵ دقیقه صبح مقابل بوستان دهم رخ داد. بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه ۲ دستگاه جرثقیل امدادی و خودروهای پشتیبان به محل اعزام شدند.

در این حادثه سه مرد و یک دختر سه ساله به شدت مصدوم شدند و یک زن نیز جان خود را از دست داد. به گزارش اقتصادنیوز و بر اساس مطلبی که ایرنا نوشت، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: «این تریلر همزمان با تصادف ۱۱ خودرو و ۲ ساختمان در طبقه همکف چند مغازه کنار محل تصادف نیز برخورد کرد و بار سنگ آن نیز در همان مکان تخلیه شد. همچنین یک خودرو زیر تریلر محبوس ماند. این تریلر در نهایت پس از برخورد با یک درخت تنومند، متوقف شد.»

ملکی همچنین اعلام کرد: «کسانی که داخل ساختمان بودند مصدوم نشدند اما گرفتار شوک ناشی از حادثه شدند.»

به گزارش اقتصادنیوز و بر اساس مطلبی که روزنامه ایران در این باره نوشته است، سرهنگ احسان مؤمنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: «بر اثر این تصادف، پنج خانواده درگیر سهل‌انگاری این راننده شدند. در این حادثه، کامیون دانگ فنگ که دارای کفی حمل بار سنگ نمای ساختمان بود از محور شهید بابایی وارد خیابان استخر شد و با توجه به شیب منفی و تندی که وجود داشت این حادثه رقم خورد.»

Untitled

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***