استفاده از مبلمان اداری یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که برای موفقیت سازمان‌ها و ارگان‌ها نقش بسزایی دارد. چه بسا اینکه در دنیای پیشرفته امروزی که در بسیاری از اداره‌ها از تکنولوژی استفاده می‌شود، برای تبلت، تلفن هوشمند، رایانه یا بسیاری از تجهیزات و دستگاه‌ها نیاز به یک میز مناسب است.

نکات کلیدی در انتخاب و خرید میزهای کار برای دفتر کار شما

در دنیای تجارت برای بهتر دیده شدن و از طرفی بهبود شرایط بدنی تمامی کارکنان آن مجموعه باید مبلمان مناسبی داشت. از میزهای کار تا میزهای راحتی همگی با بهره‌مندی از آرگونومی خاصی برای حفظ سلامتی بدنی کارکنان طراحی می‌شوند.

امروزه با پیشرفت صنعت مد قطعاً مبلمان نیز در مدل‌های مدرن و با طرح‌های فوق العاده زیبا به تولید می‌رسد. فرقی نمی‌کند که انتخاب شما میز اداری کلاسیک باشد یا به دنبال میز اداری مدرن هستید، در هر صورت باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید.

اهمیت استفاده از میزهای کار برای دفتر کار

در هر شغلی که فعالیت دارید، باید تمامی تجهیزات و لوازم مربوط به آن شغل را برای عملکرد بهتر و بهبود شرایط کاری فراهم سازید. میز اداری شامل میزهای بسیار مستحکمی هستند که امروزه در بسیاری از دفاتر به تناسب نوع کار و فعالیت کارکنان آن مجموعه طراحی می‌شوند. میزهای کار با اهداف بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما می‌دانید مهمترین هدف استفاده از میز اداری چیست؟ در ادامه به سوال پاسخ شفافی خواهیم داد.

فضای کاری حرفه‌ای‌تر

از مهم‌ترین مزایای استفاده از یک میز تحریر یا مدیریتی داشتن یک فضای کاری حرفه‌ای است. یکی از عناصر بسیار مهم برای ایجاد فضای کاری حرفه‌ای، قطعاً انتخاب مبلمان مناسب خواهد بود. چه بسا اینکه حرفه‌ای بودن آن فضا نیز تاثیر بسزایی برای جلب رضایت مشتریان و مخاطبان شما دارد.

احساس راحتی

در صورتی که میز تحریر یا اداری را با یک آرگونومی استاندارد و کیفیت مطلوب انتخاب کنید، بدون شک کارمندان آن مجموعه نیز احساس راحتی و اطمینان دارند. البته ساخت یک فضای کاری با مبلمان مناسب در افزایش تمرکز و همچنین کیفیت کار کارمندان یک مجموعه تاثیرگذار است.

در صورتی که کارکنان یک مجموعه با تمرکز بالایی وظایف خود را انجام دهند، قطعاً بهره‌وری کاری آنها نیز افزایش می‌یابد. توجه به آرگونومی استاندارد باعث خلق یک میز کارآمد می‌شود که می‌تواند نیازهای عملیاتی کارکنان یک مجموعه را برآورده سازد.

سازماندهی عالی

در صورتی که یک میز اداری مناسب و با کیفیتی داشته باشید، تمامی لوازم کاری خود را در داخل میز می‌چینید و دیگر خبری از بی‌نظمی و شلختگی نیست. اگر شما هم به دنبال سازماندهی محل کار خود هستید و می‌خواهید دسترسی راحتی به مدارک و تجهیزات مورد نیاز داشته باشید، پس یک میز مناسب کاری را انتخاب کنید.

راهنمای خرید میز اداری

انتخاب میز اداری مناسب برای بسیاری از افراد کار دشواری است؛ اما تنها کافیست تا در رابطه با میزهای کاری شناخت کافی داشت. فرقی نمی‌کند انتخاب شما میز مدیریتی است یا به دنبال میز تحریر یا میزهای مناسب برای فعالیت‌های مختلف هستید؛ در هر صورت شما باید نکاتی را برای انتخاب بهترین میز به خاطر بسپارید.

آشنایی با انواع میزهای اداری

میزهای اداری در مدل، شکل و ابعاد بسیار مختلفی طراحی شده‌اند که باید بر اساس نیاز و سلیقه آنها را انتخاب کنید. قبل از انتخاب میز از نظر شکل و ابعاد ابتدا از خود بپرسید که هدف شما از خرید میز چیست؟ این مدل میز کدام یک از نیازهای شما را در محیط کار برطرف می‌سازد؟

جنس

میزهای اداری در متریال‌های بسیار مختلفی تولید می‌شوند که برای انتخاب جنس باید به راحتی کارکنان یک مجموعه توجه داشت. بسیاری از انواع میز اداری با روکش‌های آلومینیومی، چوبی، چرمی یا حتی شیشه‌ای طراحی می‌شوند که هر یک از آنها معایب و مزایای خاص خود را دارند. برای انتخاب میز از نظر جنس جدا از راحتی باید زیبایی را نیز مورد توجه قرار دهید. زیبایی مهمترین المانی است که تاثیر زیادی برای جلب توجه مشتریان یک مجموعه کاری دارد.

راحتی

میز مدیریتی، تحریر یا اداری باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که کارکنان یک مجموعه در صورت استفاده از آن احساس راحتی کنند. قطعاً همه شما برای انتخاب یک میز راحت به آرگونومی طراحی آن توجه دارید و باید ارتفاع پهنا و کیفیت آن مطلوب باشد.

انتخاب بهترین شرکت تولید کننده

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد سازماندهی بهتر تمامی محیط‌های کاری و مجهز بودن آنها به مبلمان اداری مناسب هستیم. همین مسئله سطح تقاضای بازار را افزایش می‌دهد و تولید کنندگان زیادی برای تامین نیاز بازار وارد عرصه تولید میزهای اداری شده‌اند.

نکات کلیدی در انتخاب و خرید میزهای کار برای دفتر کار شما

چند نکته کلیدی برای انتخاب بهترین میز اداری

اگر شما هم به دنبال تجربه کاری عالی هستید و می‌خواهید کارکنان شرکت شما در یک فضای کاری مناسب فعالیت خوبی داشته باشند، باید به تمامی تجهیزات محیط کاری توجه کنید. انتخاب میز اداری، تحریر و مدیریتی یا تمامی تجهیزات یک مجموعه برای بهره‌وری بهتر استفاده می‌شوند.

قابلیت تنظیم ارتفاع

در گذشته میزهای مدیریتی، تحریر یا حتی اداری با طراحی بسیار ساده‌ای همراه بودند؛ اما امروزه می‌توان از قابلیت تنظیم پذیری میزهای اداری بهره‌مند شد. بهترین میز اداری به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان در صورت نیاز ارتفاع، عمق نشیمنگاه و حتی زاویه پشتی آن را طراحی کرد.

کیفیت

برای اینکه هنگام استفاده از میز تحریر، مدیریتی یا اداری احساس راحتی داشته باشید باید هنگام خرید به کیفیت آن توجه کنید. چنانچه یک میز از مواد درجه یک و با کیفیتی تولید نشده باشد، چگونه انتظار عملکرد بهتر یا راحتی حین نشستن روی صندلی دارید؟

مجهز به پایه‌های چرخدار

در صورتی که میز اداری شما مجهز به پایه‌های چرخدار باشد، پس قطعاً جابجایی آن نیز کار بسیار راحتی است. میزهایی با پایه‌های چرخ‌دار انعطاف پذیری بیشتری در محیط کار دارند و برای جابجایی آنها نیازی نیست تا نیروی زیادی صرف کنید.

خرید از مراکز فروش معتبر

برای خرید بهترین میز مدیریتی یا حتی اداری می‌توانید مستقیماً به مراکز فروش معتبر همچون نیلپر دسترسی داشته باشید. شرکت نیلپر، بزرگترین مجموعه تولید کننده انواع مبلمان اداری در کشور است. می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور از محصولات این شرکت بازدید نمایید.

جلوگیری از آسیب‌های فیزیکی با استفاده از مبلمان اداری مناسب

استفاده از مبلمان اداری باکیفیت و مناسب در وهله اول باعث جلب اعتماد مشتریان یک مجموعه می‌شود. مهمترین عامل موفقیت هر مجموعه‌ای نیز افزایش سطح مشتریان آن و فروش خدمات و محصولات آن مجموعه خواهد بود. البته راز موفقیت هر مجموعه‌ای نیز عملکرد بهتر کارکنان آن شرکت است.

حال این عملکرد بهتر تحت تاثیر شرایط کاری بهتر و استفاده از مبلمان اداری با کیفیت و استاندارد قرار دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای انتخاب میز اداری با کیفیت جلوگیری از آسیب‌های فیزیکی کارکنان یک ارگان است.

در صورتی که فضای کاری استانداردی برای کارمندان و کارکنان یک اداره وجود نداشته باشد، تحت تاثیر همین شرایط غیر استاندارد، به ویژه استفاده از مبلمان بی‌کیفیت، قطعاً وضعیت بدنی آنها آسیب می‌بیند.

جمع بندی

یکی از مهمترین المان‌های هر محیط اداری قطعاً مبلمان یا میز اداری آن مجموعه است. این ابزار کاربردی و علمی با اهداف متعددی همچون سازماندهی فضا و عملکرد بهتر پروژه‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. با انتخاب درست یک میز مدیریتی، تحریر یا اداری می‌توانید راحتی کار کارکنان شرکت خود را فراهم سازید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***