سفر به استانبول در شهریور ماه از مزایای بسیاری چون کاهش چشمگیر قیمت برخوردار است.

بهترین هتل های استانبول برای رزرو در شهریور ماه

بهترین زمان سفر به استانبول فصل‌های سرد سال است. در این زمان باتوجه به سردی هوا و بارندگی، تعداد مسافران با کاهش چشمگیری مواجه خواهد شد. در فصول سرد سال به سبب کاهش گردشگری، بلیط هواپیما استانبول با قیمتی ارزان ارائه می‌گردد و درپی آن اقامت در هتل‌ها کم‌هزینه خواهد بود و حتی در استانبول اجناس در مراکز خرید با قیمت کم و تخفیفات زیاد به فروش می‌رسند. بلیط‌های اماکن تفریحی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در میان این دو فصل، شهریور بهترین شرایط را از نظر آب‌وهوایی دارد. هوا روبه خنکی رفته و تقریباً هنوز بارش باران‌های موسمی آغاز نشده ‌است. همچنین شما در این ماه با تهیه بلیط استانبول تهران در روزهای خاصی در هفته از تخفیفات بیشتر نیز برخوردار خواهید شد.

بهترین هتل های استانبول در شهریور ماه

اگر در ماه شهریور قصد سفر به استانبول را دارید، باید از امکانات هتل‌های آن نیز اطلاعات کلی داشته باشید تا در هنگام رزرو با هیچ مشکلی مواجه نشوید. قبل از خرید بلیط هواپیما استانبول، با بررسی این هتل‌ها و نظرات کاربرانی که از آن‌ها استفاده کرده‌اند، می‌توانید هتل خود را باتوجه به موقعیتی که قصد بازدید از آن را دارید، انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که در ماه شهریور همه این هتل‌ها تخفیفات ویژه‌ای را برای مسافران در نظر گرفته‌اند.

هتل الیت ورلد تکسیم استانبول

هتل الیت ۵ ستاره در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد. هم‌اکنون هتل الیت ورلد تکسیم از ۹ طبقه و ۲۴۵ اتاق تشکیل شده و اتاق‌های آن دارای ابعاد و اندازه‌های مختلفی هستند و دسترسی مستقیمی به اسپا دارند. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، اتاق‌های خانوادگی، پارکینگ، اینترنت و بار، اتاق نان اسموک و شاتل فرودگاهی، سالن بدنسازی، کافه، استخر و... اشاره کرد. این هتل تا کلیسای ارتدکی و پارک و میدان تکسیم فاصله کمی دارد. با بلیط هواپیما استانبول در ماه شهریور می‌توانید از امکانات زیادی در سفر خود بهره ببرید.

هتل مرکور بومونتی استانبول

این هتل ۵ ستاره برای مسافرت‌های خانوادگی مناسب بوده و نسبت به دیگر هتل‌های ۵ ستاره از قیمت ارزان‌تری برخوردار است. هتل مرکور بومونتی تا مرکز شهر و میدان تکسیم و موزه آتاتورک فاصله بسیار کمی دارد. در نزدیکی این هتل مراکز خرید و بوتیک‌های زیادی قرار گرفته‌اند. اتاق‌های هتل مرکور به سیستم سرمایشی و گرمایشی مجهز هستند و مبلمان‌های زیبا، اینترنت رایگان، ماساژ تایلندی و سوئدی، اسپا، دو رستوران با غذاهای متنوع، استخر و... از امکانات دیگر این هتل به‌شمار می‌روند.

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس ۴ ستاره در نزدیکی جاذبه تاریخی سلطان احمد و در منطقه معروف فاتح قرار دارد. اتاق‌های این هتل بسیار متنوع بوده و اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، ویوی تراس به میدان سلطان احمد منظره زیبایی را به نمایش می‌گذارند. صبحانه در صورت تمایل در اتاق سرو می‌شود. رستوران، کافه، استخر، اسپا و... برخی از امکانات این هتل هستند. با تهیه بلیط هواپیما استانبول بهترین هتل را برای خود انتخاب کنید. فاصله هتل تا جاذبه‌های مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد و بازار بزرگ تنها چند قدم است.

هتل امیرا استانبول

هتل امیرا ۴ ستاره در منطقه فاتح و در محله سلطان احمد قرار دارد. هتل امیرا در ۵ طبقه، ۳۴ باب اتاق را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. با خرید بلیط هواپیما استانبول و سفر به این شهر شما می‌توانید از امکانات ترانسفر فرودگاهی هتل نیز استفاده کنید. پارکینگ، رستوران تلویزیون متصل به شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، استخر، اسپا و... برخی از امکانات این هتل به‌شمار می‌روند. در صورت درخواست شما، صبحانه رژیمی یا صبحانه بدون گلوتن و نان ترکی نیز ارائه می‌گردد. فاصله این هتل تا مسجد سلطان احمد، مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکایی و همچنین ایستگاه تراموا بسیار کم و در حدود ۳۰ دقیقه است.

بهترین هتل های استانبول برای رزرو در شهریور ماه

هتل پریمرو استانبول

هتل پریمور هتلی ۳ ستاره بوده که در منطه فاتح در سال ۲۰۲۱ به بهره‌برداری رسید. این هتل در ۵ طبقه و ۱۸ باب اتاق با ظرفیت‌های متفاوتی برای مهمانان طراحی شده ‌است. اینترنت رایگان، صبحانه‌های متنوع برای افراد خاص (فاقد گلوتن، رژیمی، معمولی)، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، تلویزیون مجهز به کانال ماهواره‌ایی، سونا و... از دیگر امکانات این هتل هستند. فاصله این هتل تا مسجد سلطان احمد و ایستگاه تراموا و بازار مصری‌ها بسیار کم است. با خرید بلیط هواپیما استانبول می‌توانید سفری خاطره‌انگیز را برای خود و خانواده رقم بزنید.

هتل سراگلیو استانبول

هتل سراگلیو ۳ ستاره در محله سلطان احمد در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. این هتل ۳ طبقه بوده و ۱۴ واحد دارد. برخی از پنجره‌های این شهر چشم‌اندازی روبه شهر و برخی دیگر روبه مسجد سلطان محمد دارند. برخی از اتاق‌های آن به آشپزخانه و برخی دیگر جکوزی و همچنین برخی از اتاق‌ها نیز به حمام ترکی مجهز هستند. بالکن، قهوه‌ساز، چای‌ساز، تلویزیون با کانال ماهواره‌ای، مبلمان و... چند مورد از امکانات این هتل زیبا به‌شمار می‌روند. هتل سراگلیو تا آب انبار، کاخ توپکایی، مسجد آبی فاصله بسیار کمی دارد. با تهیه بلیط هواپیما استانبول می‌توانید در یکی از هتل‌های خوب اقامت داشته باشید.

هتل هان استانبول

هتل هان یکی از هتل‌های ۲ ستاره است که از نظر تمیزی با استاندارهای بین‌المللی مطابقت دارد. در این هتل تنها صبحانه سرو می‌شود. سرویس‌دهی در هتل هان بسیار منظم صورت می‌گیرد. اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی پارکینگ و همه امکاناتی که هتل‌های ۳ ستاره دارند، در این هتل نیز ارائه می‌گردند؛ اما تنها تفاوت آن عدم وجود رستوران جهت سرو غذای نهار و شام است. فاصله این هتل تا کاخ توپکایی و پارک گل‌ها، مسجد ایاصوفیه و موزه باستان‌شناسی بسیار کم بوده و در حدود چند دقیقه پیاده‌روی است.

بهترین هتل های استانبول برای رزرو در شهریور ماه

سخن پایانی

سفر به استانبول در شهریور ماه از مزایای بسیاری چون کاهش چشمگیر قیمت برخوردار است. اگر با بلیط هواپیما استانبول قصد سفر به این شهر را دارید، قبل از سفر در مورد هتل‌های استانبول اطلاعات لازم را کسب نمایید تا بتوانید در هنگام رزرو هتل آگاهانه تصمیم بگیرید. تفاوت این هتل‌ها تنها در چند مورد بوده که با بررسی آن‌ها می‌توانید از کیفیت و قیمت هتل‌ها آگاهی یابید. همچنین جاذبه‌های تاریخی که قصد بازدید از آن‌ها را دارید نیز در انتخاب هتل موثر هستند. برخی از این هتل‌ها به جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی نزدیک‌تر بوده و شما در ماه شهریور که قیمت‌ها به‌طور شگفت‌آوری کاهش می‌یابند، می‌توانید از امکانات این هتل‌ها بهره ببرید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***