فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری اراذل و اوباش و کشف یک قبضه سلاح گرم در منجیل آباد رباط کریم خبرداد.

اوباش مسلح رباط کریم دستگیر شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ"تیمور کلانتری" با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با ارازل و اوباش در سطح شهرستان رباط کریم و جلوگیری از ایجاد ناامنی توسط این افراد در شهرستان، لذا برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی ها و اقدامات فنی ماموران،مشخص شد یکی از ارازل و اوباش که در چندین نزاع و درگیری با مردم اقدام به قدرت نمائی کرده بود و در حال حاضر متواری است، در محله منجیل آباد راط کریم مشاهده شده.

فرمانده انتظامی رباط کریم ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضائی و اقدامات فنی پلیسی توانستند متهم را شناسایی و طی یک عملیات موفق، وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح از متهم،گفت: فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارقان احشام در رباط کریم

سرهنگ "تیمور کلانتری" فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی سرقت ۱۳ رأس احشام از یکی از دامداری های شهرستان رباط کریم بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی ها و اقدامات فنی ماموران پلیس، مشخص شد که نگهبان توسط یکی از بستگان خود و بوسیله داروی خواب آور بیهوش شده که متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی رباط کریم تصریح کرد: متهم پس از مشاهده ادله و مستندات به جرم خود اعتراف و اعلام داشت با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت نموده که پلیس عملیاتی جداگانه متهم اصلی را دستگیر کردند.

سرهنگ کلانتری در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شده و احشام سرقتی تحویل مالباخته گردید، خاطرنشان کرد: پلیس آماده دریافت گزارشات مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ از شهروندان می باشد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پرند

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم ا اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از اولویت های اجرایی و عملیاتی پلیس رباط کریم اجرای طرح های امنیت اجتماعی می باشد.

وی افزود: در همین راستا مأموران در پاسخ به مطالبات شهروندان مبنی بر برخورد با مزاحمان و جمع آوری پاتوق افراد معتاد. با اقدامات فنی پلیسی و استفاده از ظرفیت ها، اقدام به اجرای طرح پاکسازی در شهر پرند کردند.

سرهنگ کلانتری تصیرح کرد: در جریان اجرای این طرح در شهر پرند تعداد ۲ واحد مسکونی که منزل و مخفیگاه افراد کارتن خواب و مزاحمان برای ساکنین بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی جمع آوری شد و همچنین یک باند سارقین موتور سیکلت با کشف ۴ فقره سرقت و یک باند سرقت لوازم خودرو یا ۱۵ فقره سرقت منهدم شدند .

این مقام انتظامی گفت: در اجرای این طرح تعداد ۱۰دستگاه موتور سیکلت با راکبین جوان که ایجاد مزاحمت در پارک ها و تفرجگاه ها برای مردم داشتند توقیف شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان از شهروندان خواست؛ موضوعات و موارد مشکوک مرتبط با پلیس را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***