قیمت خودرو پس از یک افت و خیز همچنان روند کاهشی خود را حفظ کرده و به اعتقاد فعالان بازار، رکود بازار تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

پیش بینی وضعیت قیمت خودرو تا پایان تابستان ۱۴۰۳

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، قیمت خودرو در بازار تحت تأثیر عوامل متعددی مانند عرضه و تقاضا، نوسانات ارزی و هزینه‌های تولید قرار دارد. افزایش قیمت خودروها می‌تواند به فشار اقتصادی بر خانواده‌ها منجر شود و باعث کاهش قدرت خرید مصرف‌کنندگان گردد. دولت‌ها با وضع مالیات‌ها و ایجاد تسهیلات می‌توانند بر قیمت خودرو تأثیر بگذارند و به تنظیم بازار کمک کنند. تغییرات در فناوری و تولید خودروهای الکتریکی نیز می‌تواند روند قیمت‌ خودروهای سنتی را تحت تأثیر قرار دهد.

پیش بینی قیمت در شهریور ماه

قیمت خودرو پس از یک افت و خیز همچنان روند کاهشی خود را حفظ کرده و به اعتقاد فعالان بازار، رکود بازار تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد که این هفته پی از یک افت و خیز، قیمت‌ها همچنان در بخش خودروهای داخلی و مونتاژی و حتی وارداتی در حال ریزش البته به صورت قطره چکانی ست.

به اعتقاد فعالان بازار خودرو، با توجه به افت قیمت‌ها در بازار ارز، ثبات حوزه بین‌الملل و آغاز به کار دولت چهاردهم پیش‌بینی می‌شود که قیمت خودرو تا پایان تابستان دچار رکود سنگین شود و تعداد فروشندگان از خریداران بیشتر باشد.

در حال حاضر مصرف کنندگان همچنان چشم انتظار تعیین تکلیف بازار خودرو هستند چراکه هم قیمت‌ها روند کاهشی به خود گرفته و هم انتشار اخبار مربوط به واردات خودروهای کارکرده توانسته اثر قابل توجهی بر داد و ستدها در بازار بگذارد.

در جدول زیر میانگین قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی آمده است. (قیمت خودرو در مناطق مختلف متفاوت بوده و در جدول ذیل به میانگین قیمت‌ها اشاره شده است.)

قیمت خودرو

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***