زهره حمیدی بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

فوری؛ درگذشت ناگهانی زهره حمیدی بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون + بیوگرافی و زندگینامه / عکس

به گزارش سلام نو، زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون که در ماه‌های اخیر با امید و صلابت با بیماری مبارزه کرد، درگذشت.

زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون بعد از تحمل یک دوره بیماری، امروز چهارم شهریور ۱۴۰۳ درگذشت.

زهره حمیدی بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون، پس از چندین ماه درگیری با بیماری سرطان درگذشت.

به گزارش فیلم نیوز، زنده یاد حمیدی اردیبهشت ماه ۱۳۳۸ در اراک به دنیا آمد و با بازی در فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت در سال ۱۳۷۱ وارد عرصه سینما شد.

«دردرسر والدین»، «طلسم شدگان»، «تولدی دیگر»، «روزگار قریب»، «شوق پرواز»، «رستاخیز»، «ورود آقایان ممنوع»، «بوی کافور عطر یاس»، «قدمگاه»، «عصر روز دهم» و... از جمله کارهای شاخص این بازیگر هستند.

وی که این‌ روزها با بیماری سرطان پانکراس دست‌وپنجه نرم می‌کرد با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی اینستاگرام خود، گفته بود: «بله، متاسفانه من دچار بیماری شدم. درد وحشتناکی را تجربه کردم و به مدت سه ماه واقعاً درد کشیدم. برای درمان این درد، به خیلی از دکترها از جمله دکتر متخصص و دکتر سنتی مراجعه کردم؛ اما هیچ‌کدام نتوانستند بفهمند که این بیماری و درد من ناشی از چه چیزی است. تااینکه به یک متخصص داخلی معروف مراجعه کردم که قبلاً بسیار درباره او شنیده بودم. پس‌از چندبار ملاقات، توصیه کرد که سونوگرافی و آندوسکوپی انجام شود. پس از مشاهده نتایج سونوگرافی، به او گفتم که هر چیزی که هست به من بگوید، من نمی‌ترسم.»

زهره حمیدی اردیبهشت ماه ۱۳۳۶ در اراک متولد شد و کارش را در سینما با بازی در فیلم دلاوران کوچه دلگشا ساخته حسن هدایت آغاز کرد. او در سال ۱۳۷۷ با سریال ایرانی کارآگاه به مخاطبین تلویزیون معرفی شد.

زهره حمیدی در هشتم اردیبهشت ۱۳۳۶ در اراک به دنیا آمد؛ تحصیلاتش را تا دیپلم رشته اقتصاد ادامه داد و با بازی در فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت در سال ۱۳۷۱ وارد عرصه سینما شد.

وی چهار فرزند به نام‌های حمید، مهتا و بیتا داشت که در حال‌ حاضر حمید و مهتا خارج از ایران زندگی می‌کنند و دختر دیگرشان بیتا در ایران سکونت دارد. حمیدی پسر دیگری دیگری به نام حامد داشت که فوت شده است. به‌دلیل دوری این بازیگر از نشر اطلاعات خصوصی در صفحات مجازی، اطلاعات بیشتر یا عکس فرزندان وی در فضای مجازی در دسترس نیست.

روحش شاد و یادش ماندگار

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***