تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور میهمانان ویژه از جمله نقش اصلی سریال جدید و پرطرفدار شبکه نمایش خانگی به نام «داریوش»، حال و هوایی سینمایی گرفت.

حضور بازیگر سریال «داریوش» در تمرین امروز استقلال / عکس

به گزارش سلام نو به نقل ار ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد. جواد نکونام، سرمربی استقلال طبق روال همیشگی پیش از شروع تمرین دقایقی برای بازیکنانش به صحبت پرداخت و برنامه‌های تمرینی را برای آنها شرح داد.

بازیکنان استقلال بدن‌هایشان را گرم کرده و سپس زیر نظر اعضای کادر فنی به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند. دروازه‌بانان استقلال هم زیر نظر بهزاد غلامپور به صورت اختصاصی تمرین کردند. بخش اصلی این تمرین را مرور تاکتیک‌های تیمی تشکیل داد.

تمرین امروز استقلال میهمانان ویژه‌ای داشت. هادی حجازی‌فر، علی صالحی، سعید ترابی، پیمان طالبی، سامان صفاری، نیما شاهرخ شاهی، محمدعلی حضوری، پیام احمدی‌نیا، مهدی دانایی، پویا امینی و امیر غفارمنش هنرمندانی بودند که در زمین شماره ۲ آزادی حاضر و با استقبال گرم آبی‌پوشان پایتخت روبه‌رو شدند.

«داریوش» تمرین استقلال را به‌هم ریخت

هادی حجازی‌فر که این روزها در سریال «داریوش» که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، ایفای نقش ‌می‌کند، محبوب‌ترین هنرمند حاضر در تمرین استقلال بود و بسیاری از آبی‌پوشان با او عکس یادگاری گرفتند. حجازی‌فر از طرفداران دوآتیشه استقلال محسوب می‌شود و بارها بی‌پرده از علاقه‌اش به این تیم حرف زده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***