به‌دلیل عملیات بهسازی و ایمن‌سازی، برخی ایستگاه‌های خط یک مترو در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی شهریور ماه مسافرگیری نخواهند کرد.»

تعطیلی شلوغ‌ترین خط متروی تهران در این روزها

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مجید رستمی، قائم مقام عملیات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به دلیل عملیات بهسازی و ایمن‌سازی، برخی ایستگاه‌های خط یک مترو در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی شهریورماه مسافرگیری نخواهند کرد. این محدودیت‌ها در محدوده ایستگاه‌های شوش تا شهرری اعمال می‌شود.

رستمی در توضیح بیشتر افزود: خط یک مترو از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده و طی ۲۲ سال گذشته بار محوری زیادی را تحمل کرده است.

شلوغ‌ترین خط متروی تهران تعطیل می‌شود

وی تأکید کرد: بر اساس استانداردها و همچنین به منظور حفظ کیفیت خدمات و افزایش ایمنی مسافران، بخش روباز این خط نیازمند بهسازی و اورهال است. از آنجا که در تعطیلات شهریورماه حجم مسافران کاهش می‌یابد، درخواستی به شورای تأمین و شورای ترافیک استانداری تهران ارائه شد تا در جمعه‌ها و ایام تعطیل، محدوده شوش تا شهرری بسته به محدوده انجام عملیات بهسازی، تعطیل شود.

رستمی در ادامه گفت: تلاش ما این است که با حداقل تعطیلی ممکن، عملیات بهسازی انجام شود و هر ۵ ایستگاه به طور هم زمان تعطیل نخواهند بود؛ به‌عنوان‌مثال، در جمعه گذشته تنها دو ایستگاه تعطیل شد.

قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: برای رفاه حال شهروندان، در روزهایی که محدودیت سرویس‌دهی وجود دارد، هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوس‌رانی جهت انتقال مسافران انجام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: محدودیتی که در سرویس دهی خط یک اعمال می‌شود و ایستگاه‌هایی که پذیرش مسافر نخواهند داشت، به صورت هفتگی به اطلاع شهروندان خواهد رسید و مسافران گرامی ایستگاه‌های جنوبی خط یک پیش از سفر خود، می‌توانند از طریق سایت شرکت بهره‌برداری مترو از این اخبار و برنامه سرویس‌دهی مطلع شوند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***