به مناسب ایام سوگواری در هفته پایانی صفر، سینماهای سراسر کشور برای چند روز تعطیل می‌شوند.

تعطیلی سینماهای سراسر ایران به دلیل فرارسیدن ایام سوگواری

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، همزمان با ایام سوگواری پیش رو، سینماهای سراسر کشور از اذان مغرب روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه و مصادف با شب رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، دوشنبه ۱۲ شهریورماه به صورت کامل، سه شنبه ۱۳ شهریورماه و مصادف با شب شهادت امام رضا (ع)، از اذان مغرب و چهارشنبه ۱۴ شهریورماه به طور کامل تعطیل هستند.

تصمیم تعطیلی سینماها در روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور از صبح تا اذان مغرب، برعهده صاحبان سینماها است؛ لذا شهروندان ضمن اطلاع از بلیت‌فروشی سینماها در این روز، به سامانه‌های فروش بلیت مراجعه کنند.

از صبح پنجشنبه ۱۵ شهریورماه نیز، سینماها روال عادی اکران خود را از سر خواهند گرفت و علاوه بر فیلم‌هایی که در حال حاضر روی پرده سینماها هستند، چهار فیلم مفت‌بر به کارگردانی عادل تبریزی، کارزار به کارگردانی شهرام اسدزاده، قیف به کارگردانی محسن امیریوسفی و شهر گربه‌ها۲ به کارگردانی سیدجواد هاشمی اکران خواهند شد.

هم‌اکنون فیلم‌های ملاقات با جادوگر، پول و پارتی، خجالت نکش ۲، یادگار جنوب، تگزاس ۳، ساعت ۶ صبح، قلب رقه، مصائب شیرین ۲، روزی روزگاری آبادان، در آغوش درخت، آبی روشن، سفر پرماجرا، خانه شیشه‌ای و سودابه به روی پرده هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***