سروش جمشیدی بازیگر در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خودش و پسرش منتشر کرد.

شباهت باورنکردنی سروش جمشیدی و پسر بامزه‌اش + عکس جدید

به گزارش سلام نو، سروش جمشیدی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر است.

او دانشجوی انصرافی رشته برق دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از تئاتر مدرسه شروع کرد و سال ها در عرصه تئاتر درخشید تا اینکه در برنامه «دورهمی» به اوج شهرت رسید.

سروش جمشیدی در تهران و در یک خانواده با اصالت یزدی و زرتشتی به دنیا آمده است و پدرش نیز از فعالان حرفه در تئاتر می باشد.

اولین باری که روی صحنه رفتم، حدوداً ۶ ساله بودم آن زمان پدرم در حرفه تئاتر کار می‌ کرد و برای یکی از نمایش‌ هایش، به یک پسر بچه نیاز داشت که از من خواست این نقش را اجرا کنم.

اتفاقی که برای من در ۶ سالگی رخ داد، باعث شد که به تئاتر علاقه‌ مند شوم و سال‌ های بعد عمرم را با عشق و علاقه به بازیگری سپری کنم.

در ۸ سالگی، یک نمایشنامه ۵ دقیقه‌ ای نوشتم و آنرا با همکلاسی‌ هایم در مدرسه اجرا کردم، اولین فیلمم را در دوره راهنمایی بازی کردم و جلوی دوربین فیلمی به نام «فرشته‌ سلامتی» رفتم.

آن زمان عوامل فیلم به مدرسه ما آمدند و از کسانی که توانایی بازیگری داشتند، تست گرفتند و من را به همراه چند نفر دیگر برای آن فیلم انتخاب کردند.

من کنکور با رتبه ۹ وارد دانشگاه آزاد یزد شدم؛ اتفاقاً در رشته برق که انتخاب اولم بود، پذیرفته شدم، یک ترم را با درس‌ های عمومی طی کردم تا این‌که در ترم ۲ متوجه شدم روحیم فنی نیست

در نهایت با پاس کردن ۹۰ واحد و گرفتن فوق دیپلم دانشگاه را رها کردم.

سال ۷۷ در زمان دانشجویی، یکی از مجریان و تهیه‌ کنندگان یزدی کار تئاتر مرا دید و به یک برنامه‌ تلویزیونی دعوتم کرد برنامه او از جمله برنامه‌ های ترکیبی تلویزیون بود که آیتم‌ های نمایشی داشت.

من کارم را در آذرماه همان سال ۱۳۷۷ در تلویزیون یزد با آن برنامه نمایشی آغاز کردم که می‌ شود گفت آن کار اولین فعالیت رسمی و حرفه‌ ای من بود.

مقطعی رادیو هم بودم و حتی نمایش‌ های رادیویی نوشتم و اجرا کردم و در تلویزیون‌ هم علاوه‌ بر بازیگری، دستیار کارگردان هم بودم، خیلی خوب کار می‌ کردم و در یزد چهره بودم.

یادم می‌ آید یک کاری به نام «ماجراهای آقای پیله» انجام دادیم که خیلی دیده شد ۹ ماه هر شب آن مجموعه را به روی آنتن می‌ بردیم مردم یزد بعد از آن اتفاقات، هنوز هم من را به اسم آقای پیله می‌ شناسند.

در تله فیلم وحید حسینی دستیار خانم درخشان بودم که چون کار کمدی وروجک‌ ها را از من دیده بود، به من گفت که آقای مدیری می‌خواهد یک کار تلویزیونی به نام «درحاشیه» بسازد و برای یک‌ سری از نقش‌ های جدید آن به بازیگر جدید احتیاج دارد.

او گفت اگر مایل باشی من می‌ توانم تو را به دستیار آقای مدیری معرفی کنم، چندان انگیزه‌ ای نداشتم اما صحبت‌ های خانم درخشان باعث شد که این کار را انجام دهم.

بعد از تست و قبول شدن در کار آقای مهران مدیری ، قرار شد که من در قسمت ۳ سریال در حاشیه به عنوان دوست مهران غفوریان که از فلیپین می‌ آمد، به ایفای نقش بپردازم.

آن قسمت را که من بازی کردم و تمام شد دستیار آقای مدیری گفت که او خواسته‌ با شما برای ۹۰ قسمت قرارداد ببندیم.

آن لحظه برایم خیلی خاص بود و من به این باور رسیدم که با یک سریال ۹۰ قسمتی روتین، دیگر آن اتفاقی که مدنظرم بوده، رخ خواهد داد.

بعد از اعتراضات گسترده پزشکان به سریال درحاشیه، نقش وی کوتاه شد و چندان مورد توجه نگرفت اما در نهایت در سری دوم آن دیده شد.

با این حال اما آن اتفاق ویژه در مجموعه «دورهمی» در سال ۱۳۹۴ رخ داد و با نقش «قیمت» توانست به شهرت برسد.

سروش جمشیدی ازدواج کرده و متاهل است و صاحب یک پسر بنام «سیاوش» است.

جمشیدی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***